Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och är är brorsanMåste börja posta lite här också. Har ju faktiskt flera Certinor numera…
Båda bilderna från idag…
Edit.. Jag menade inte att bilderna föreställer olika Certinor… Kom på att jag var en smula otydlig..
Här kommer mitt bidrag till tråden.Ser gärna fler bilder på den!
Riktigt trevlig modell!Måste börja posta lite här också. Har ju faktiskt flera Certinor numera…
Båda bilderna från idag…
Edit.. Jag menade inte att bilderna föreställer olika Certinor… Kom på att jag var en smula otydlig..
Snygg, grattis! TT på 34,5mm har svart MOP, vägde mellan den och den vita.Vilket kap jag hittade! En modell som stått som butiksex retades ut med nästan 40% rabatt från en AD i Tyskland. Betalade 590 eur med frakten från Tyskland till Sverige.
Vad tycker folket om Twotone?
Certina Ds Action Powermatic 80 i 38mm.
Ref C032.807.22.051.00
Kommer vara stoor med den integrerade länken. Jag gissar på att det även kommer en mindre.Certina släpper nytt. 39mm. Inte så dum, men utifrån bilde, så skulle jag nog hellre kört på en PRX.
Mkt trevlig!Snubblade över en trevlig titanare. Inte haft Certina på ett tag, så blir trevligt som omväxling.
Blå lysmassa är ju rätt lattjo egentligen men samtidigt nåt man sällan ser.
Känns som en trevlig klocka med ett enkelt men samtidigt kompakt och platt lås. Positivt.
Gillar verkligen den 'torra' känslan titanet medför. Den känns kladdfri helt enkelt.
Blir kul att lära känna den
Instämmer med dig, otroligt skön klocka att ha på armen24h senare, spot on! Sånt blir man ju lite glad av.
Väldigt fin! Har själv den svartaVilket kap jag hittade! En modell som stått som butiksex retades ut med nästan 40% rabatt från en AD i Tyskland. Betalade 590 eur med frakten från Tyskland till Sverige.
Vad tycker folket om Twotone?
Certina Ds Action Powermatic 80 i 38mm.
Ref C032.807.22.051.00
Problem kanske jag inte skulle kalla det, men lätt går den inte. Och så är ju uppdraget inkopplat när kronan ska in, vilket inte gör rörelsen lättare direkt. Man får vara lite noggrann när man letar efter gängan så att det blir rätt.Någon mer som har problem med trög krona på sin diver 38?
Någon mer som har problem med trög krona på sin diver 38?
Problem kanske jag inte skulle kalla det, men lätt går den inte. Och så är ju uppdraget inkopplat när kronan ska in, vilket inte gör rörelsen lättare direkt. Man får vara lite noggrann när man letar efter gängan så att det blir rätt.
Rastar hunden.
Kopplar ditt uppdrag ur sig när du skruvar in kronan?Min känns perfekt
Kopplar ditt uppdrag ur sig när du skruvar in kronan?
Ingen aning. Lite dumt bara, kan jag tycka.Nänä... men det ska den väl inte göra på den modellen heller.
Men mjuk och fin i uppdraget som det brukar heta i annonserna
Ok tack!Min känns perfekt