Pepsi all day för mig, TT med länk på kvällskvistenNytt från Certina tror storlek är 41mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pepsi all day för mig, TT med länk på kvällskvistenNytt från Certina tror storlek är 41mm
Vad skulle du säga L2L är? 48-50mm?Testade 2st av dom senaste GMT idag.
49Vad skulle du säga L2L är? 48-50mm?
Tack! Jag tycker det är en snygg klocka och jag har suktat efter de svarta som ligger ute på K&S nu, men tror tyvärr att jag skulle reta mig för mycket på den detaljen.Blir typ såhär för min del.
Dom blir i luften.
Perfekt skulle jag säga
Snyggt har själv lurat på ett mesh
Snyggt har själv lurat på ett mesh
Märke på detta?
Den nya SuperPH1000M kanske….?Nu så!! Nu har varje barnbarn en varsin Certina…
Nu måste ju farfar ha en egen också…..
Mycket bra förslag!!!Den nya SuperPH1000M kanske….?
3000 på Tradera kanske? Lite mindre här på KS skulle jag gissa på.Hej Certina lovers
Efter ett hjärnsläpp om priset på min annons togs den bort då jag inte kunde uppskatta priset på denna pjäs, vänder jag mig till er om en liten prisvärdering. Den har fått ett fin patina på bezeln och är 6-8 år gammal. Kommer inte ihåg men det är ju den första versionen. Vad tror ni?
Kan man beställa originallänken till? Tyckte att den färgkombinationen var snyggast men vill ha länk!GMT idag oerhört nöjd med den och har beställt en länk.
Vad kostar en länk?GMT idag oerhört nöjd med den och har beställt en länk.
1650Vad kostar en länk?
Klart billigare än jag trodde faktiskt.
T ex på Klockmaster Fältöversten.FRÅGA: var lämnar man in sin Certina för service i Stockholm? Har googlat och certinas hemsida ger inget svar på auktoriserade butiker. Bild för uppmärksamhet tack för svar!
Jag är helt med dej Black Bay har fått budgetvänlig konkurrensGillar den skarpt
Tycker den borde varit 38 mm som divern men kanske hade sett för tjock ut. Kanske hade räckt 100 m så de får ner tjockleken liteTankar/känslor kring denna helt nya Certina DS action GMT som släpptes 1 mars i år? Jag tycker den ser väldigt stilren ut och har en egen identitet. Dessutom är ju Powermatic 80-urverket väldigt pålitligt.