Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har definitivt ingen betydelse!!!!Tycker mig se flera som säljer sina DS PH1000m, är det storleken?
Fantastiskt band! Hur dyrt är snordyrt?Skaffade snordyr tropic från Joseph Bonnie, passar klockan mycket bra. Bästa tropic bandet jag haft och det luktar tom gott
69€, så jädra snorigt var det kanske inte. Värt det iaf, grymt sköntFantastiskt band! Hur dyrt är snordyrt?
Nä kanske inte men jag tror inte jag betalat så mycket för något som inte är metall nån gång. Jag har en udda annan dykare/sport (inte certina) som inte lyfter visuellt som jag vill och då kan det vara värt pengarna, om klockan kommer till sin rätt. Tack för svar!69€, så jädra snorigt var det kanske inte. Värt det iaf, grymt skönt
Denna som är gjord av en basketboll(eller iaf det materialet) är ganska cool också. https://www.josephbonnie.com/en/product/watch-strap-basketball-leather-horween/Nä kanske inte men jag tror inte jag betalat så mycket för något som inte är metall nån gång. Jag har en udda annan dykare/sport (inte certina) som inte lyfter visuellt som jag vill och då kan det vara värt pengarna, om klockan kommer till sin rätt. Tack för svar!
Verkligen! Man blir lite sugen på att skära i en basketboll. Hur svårt kan det va? (Antagligen riktigt svårt )Denna som är gjord av en basketboll(eller iaf det materialet) är ganska cool också. https://www.josephbonnie.com/en/product/watch-strap-basketball-leather-horween/
Tycker mig ha sett exemplar för 5-6 pix. Det är mycket klocka för pengen.Kan man förvänta sig att få om man säljer? Ds action 38mm, full set
Ja, säljer ja den är det för att stödfinansiera en annan klocka, men ja vet inte, velar som fasen, giller certinan starktTycker mig ha sett exemplar för 5-6 pix. Det är mycket klocka för pengen.
Hade du tänkt ersätta den med något annat?
vilket gummi har du på?Kan man förvänta sig att få om man säljer? Ds action 38mm, full set
Liknande det watchwear säljer, fast 19mm han säljer inte dom längre pga att ingen tillverkare vill tillverka dom längre (om jag inte minns fel) men jag hade ett 19 mm liggandes hemma, sen tidigare felköp, av en ren slump, man får trixa lite när man sätter på det men när det sitter så sitter det som en smäck!vilket gummi har du på?
Tack!Liknande det watchwear säljer, fast 19mm han säljer inte dom längre pga att ingen tillverkare vill tillverka dom längre (om jag inte minns fel) men jag hade ett 19 mm liggandes hemma, sen tidigare felköp, av en ren slump, man får trixa lite när man sätter på det men när det sitter så sitter det som en smäck!
Riktigt fin, hoppas sonen blir nöjd (och att du får låna ibland)Blev en sån här till sonens 20-årsdag. Grymt fin tavla, kan absolut tänka mig att låna den ibland
Tack - ja han blev väldigt nöjd. Han önskade sig en klocka med "klassisk" form men med en urtavla som stack ut lite - både han och jag tyckte att den här passade perfekt för det önskemålet.Riktigt fin, hoppas sonen blir nöjd (och att du får låna ibland)
Väldigt fin gåva, så läcker tavla.Blev en sån här till sonens 20-årsdag. Grymt fin tavla, kan absolut tänka mig att låna den ibland
Riktigt coolt med dubbeldatum också! Det ser man inte varje dagTack - ja han blev väldigt nöjd. Han önskade sig en klocka med "klassisk" form men med en urtavla som stack ut lite - både han och jag tyckte att den här passade perfekt för det önskemålet.