Doncorleone
Silver
Rotade fram en gammal Nikon D40 och fotade 38:an. Blev lite bättre bilder än på en trött gammal iPhone 12 i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är verkligen kanonfin!Mjukiskläder på Action idag
Moddat gummi eller är det ett 19mm?Kan man förvänta sig att få om man säljer? Ds action 38mm, full set
Gummit är de från watchwear, ja 19mm hade ett liggande sen tidigare, watchwear säljer dom inte längre vad ja vetModdat gummi eller är det ett 19mm?
Feta. Vilken används mest?Två generationer DS kronografer.
Den vänstra tillhör farsan. Jag gillar den tidigare mer i designspråket.Feta. Vilken används mest?
Den tidigare är den till vä? Jag föredrar nog den till hö men båda är grymma.Den vänstra tillhör farsan. Jag gillar den tidigare mer i designspråket.
Tidiga 2004-2005 framåt är den till höger. Min klocka och en otroligt välbyggd krono för vad man får betala. Gav runt 9-10 för ett par år sen. Dåligt med napp här nu på k/s.Den tidigare är den till vä? Jag föredrar nog den till hö men båda är grymma.
Kan bara hålla med. Sagolik känsla för pengen!!Ett av mina bästa köp någonsin
Ja sjukt prisvärd... Därför köpte jag två .Kan bara hålla med. Sagolik känsla för pengen!!
Det där är en riktigt bra sol och badklocka.Ett av mina bästa köp någonsin
Ja så är det. Gillade inte bandet till den svarta först men efter nån dag så är min uppfattning är det är det bekvämaste bandet jag ägt . Ska köpa ett till så min gula får ett med. Då har jag dubbla band till båda klockorna. Har ett extra gummi till den svarta .Det där är en riktigt bra sol och badklocka.
Ja sjukt prisvärd... Därför köpte jag två .
Snyggt! Var köpte du bandet, det är 19 mm?Certina ds action diver 38.
Gummibandet till salu?Kan man förvänta sig att få om man säljer? Ds action 38mm, full set
Det är egentligen ett 20mm, men som kanske var närmare 19.5. Sedan har det med tiden tryckts ihop lite, så nu är det 19 Köpt här på forumet, någon som handgjorde med tärnsjöläder.Snyggt! Var köpte du bandet, det är 19 mm?