Greve Carl-Magnus
Basic
Förra veckans blir mitt bidrag i tråden!
Oj vilken cool klocka. En riktig raritet, jag blir avundsjuk, dock ej missunnsam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förra veckans blir mitt bidrag i tråden!
Det är ju helt ok ändå! Upptäckte en ding på bezeln som var där innan klockan kom till mig och jag köpte ny från klockia så den ska returneras, så jag har inte hunnit mäta än.Min fortar sig 10 sek/dygn, tycker detta är inom acceptansen. Men jag skall höra med min AD om det är lönt att rucka den. Hur går din? @AdrianO
Det är ju helt ok ändå! Upptäckte en ding på bezeln som var där innan klockan kom till mig och jag köpte ny från klockia så den ska returneras, så jag har inte hunnit mäta än.
Ska kolla. Återkommer .Vad har era Action Divers för +/- per dag? @Nilas @Greve Carl-Magnus
Har en också. Den fortar sig ca 10 per dygn. Som sagts det är inom acceptansen. Brukar ställa den ca en gång i veckan.Vad har era Action Divers för +/- per dag? @Nilas @Greve Carl-Magnus
Gjorde en avstämning igår kl 21.00 och en nu kl 16.00. På 19 timmar så har min gåttVad har era Action Divers för +/- per dag? @Nilas @Greve Carl-Magnus
Det lät riktigt bra! Hur mäter du? Är den ganska ny?Gjorde en avstämning igår kl 21.00 och en nu kl 16.00. På 19 timmar så har min gått
-1.8sek. Är ganska nöjd med det resultatet .
Jag mätte med appen Watch check.Det lät riktigt bra! Hur mäter du? Är den ganska ny?
Döp den till sitt rätta namn: PanzerfaustDräparen får bli det nya namnet . Den kan göra vem som helst knäsvag pga sin skönhet, sen slår den till när man minst anar det. If looks could kill, som det så vackert heter .
DS Action chrono auto hittar du nog inte under 15k i Sverige. Quartzversionen är mycket billigare för den som vill.Ursäkta frågan, men är inte det vad en ny klocka kostar?
DS Action chrono auto hittar du nog inte under 15k i Sverige. Quartzversionen är mycket billigare för den som vill.
Just beskrivningen "känner mig som en hundvalp" är ju helt fantastisk och förtjänar att bli KS officiella undertitel/motto!Det bästa av allt är att inte fått sett klockan på 2.5 månader och återse den igen vilken känsla. Känner mig som en hundvalp.
Snabb uppdatering. Tidshållningen efter ett dygn blev -2.2sek. Bättre än jag hade förväntat mig, men jag är inte förvånad. Andas hög kvalitet rakt igenom .Vad har era Action Divers för +/- per dag? @Nilas @Greve Carl-Magnus
Snabb uppdatering. Tidshållningen efter ett dygn blev -2.2sek. Bättre än jag hade förväntat mig, men jag är inte förvånad. Andas hög kvalitet rakt igenom .
Det är jäkligt bra! Längtar tills jag får min nya så jag också kan mäta.Snabb uppdatering. Tidshållningen efter ett dygn blev -2.2sek. Bättre än jag hade förväntat mig, men jag är inte förvånad. Andas hög kvalitet rakt igenom .
Ja det kan jag inte klaga på. Lämnar nog inte iväg den för att ruckas, då blir det med all säkerhet sämre .Det är riktigt bra.
Ja du har något riktigt bra att se fram emot.Det är jäkligt bra! Längtar tills jag får min nya så jag också kan mäta.
Blev kär i färgen som jag var lite skeptisk till i början!Ja du har något riktigt bra att se fram emot.
Ser fram emot lite bilder på den blå skönheten .
Har hört att dom ibland behöver ruckas som nya så bli inte orolig om den går en aning fel i början.
Är dålig på siffror när det gäller ruckning. Kan nog skilja sig lite beroende på var du lämnar den, men absolut inget du ska bli utfattig av. Min urmakare på orten hade nog fixat det för ett par hundralappar men som sagt där kan det nog skilja lite.Blev kär i färgen som jag var lite skeptisk till i början!
Sen kan det ju även vara att urverket behöver komma igång lite, alltså att man ska använda den ett par dagar. Vad brukar ruckning kosta?