Med "Denna" menade jag den bifogade bilden, inte samma modell som du beställde.Det är inte den jag la upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med "Denna" menade jag den bifogade bilden, inte samma modell som du beställde.Det är inte den jag la upp
Med "Denna" menade jag den bifogade bilden, inte samma modell som du beställde.
Jag gillar designen starkt och det är en mycket intressant klocka, MEN den är nästan 47mm om jag inte misstar mig, dvs alldeles för stor. Däremot kommer jag ta mig en ordentlig titt på klockan när den kommer till lokal AD för att se om det mot förmodan skulle kunna fungera för mig ändå, men tvivlar på det!Gjorde en bokning på denna hos min lokala!!
Vad tror ni om den?
Den skulle släppas i Juli,men tippar på Augusti jag skulle få ett sms när första kommer in men vilken färg som kommer vet de ej!!Jag gillar designen starkt och det är en mycket intressant klocka, MEN den är nästan 47mm om jag inte misstar mig, dvs alldeles för stor. Däremot kommer jag ta mig en ordentlig titt på klockan när den kommer till lokal AD för att se om det mot förmodan skulle kunna fungera för mig ändå, men tvivlar på det!
Btw, ungefär när får du klockan? När du får den kan du gärna lägg ut en unboxing med lite bilder så man kan se hur den bär på handleden!
Riktigt fin dinka. Men som sagt, en riktig fläskläpp som kräver sin arm..Jag gillar designen starkt och det är en mycket intressant klocka, MEN den är nästan 47mm om jag inte misstar mig, dvs alldeles för stor. Däremot kommer jag ta mig en ordentlig titt på klockan när den kommer till lokal AD för att se om det mot förmodan skulle kunna fungera för mig ändå, men tvivlar på det!
Btw, ungefär när får du klockan? När du får den kan du gärna lägg ut en unboxing med lite bilder så man kan se hur den bär på handleden!
Har en ds podium big size som mäter 44 mm, den är stor men ok. 45,7 är jäkligt stort. Men som sagt är väl bara att returnera om den känns too much. Jäkligt mkt klocka för pengarna är det dock..Jag gillar lite rejälare klockor dock är 43mm lagom tkr jag,denna ska vara 45,7 om jag inte missminner mig.
Vad fick du ge för den? Är mycket intresserad av den? Antar att det är Automatic och inte Quartz?Gjorde en bokning på denna hos min lokala!!
Vad tror ni om den?
Det står på bilden att det är en automatic.Vad fick du ge för den? Är mycket intresserad av den? Antar att det är Automatic och inte Quartz?
10600kr Automatic,bestämmer mig när jag har den i handen.Det står på bilden att det är en automatic.
Har den anlänt?10600kr Automatic,bestämmer mig när jag har den i handen.
Inte ännu,butiken skulle skicka ett sms.Har den anlänt?
Gillade den skarpt, men är man student så måste man sälja för att kunna köpa nytt, men jag kommer garanterat äga en igen!Vad är det jag hör @AdrianO !?
Trodde den skulle stanna för evigt. Men jag är inte orolig, du kommer snart tillbaka till DS träsket
Bjuder på en bild på min för att visa vad du går miste om
På ett nato (för brett men skitsamma).
Ska bli kul att se en paketöppningInte ännu,butiken skulle skicka ett sms.
Men.. Det är ju ingen Certina?Någon i Certinatråden som vill få denna lite billigare?
Kapar priset till 1500:- om du talar om att du sett annonsen här. Annons finns på vanliga köp och sälj.
Oops...Men.. Det är ju ingen Certina?
Groggafton?Oops...
Jag tar inte ens bort bilden. Jag blottar min yrsel och dumhet.
Haha Även de bästa gör misstag!Oops...
Jag tar inte ens bort bilden. Jag blottar min yrsel och dumhet.
Det som är udda med denna är att det är svart datumskiva, har mig veterligen inte funnits. Skulle ändå tro att det är nogon slags mod. Har du några tillbehör som box, cert, ref etc?
Snyggt! Förstår inte varför Certina valt vit kombination, svart är mkt snyggare.Köpte den för några månader sedan men tyckte den skulle vara diskretare o elegantare med svarta hjul och "guldvisare", liksom de övriga visarna och index. Min urmakare fixade det efter att han skaffade hem grejorna... så det är en unik klocka men jmf med originalet en franken.....Garantin skulle nog inte gälla men själv är jag ganska nöjd...
Trevlig helg MrJazze !