pederr
Basic
Grattis! Haft min i några år och diggar den fortfarande.Min första "riktiga" klocka, en Certina såklart!
Packet öppning
Väldigt nöjd måste jag säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Haft min i några år och diggar den fortfarande.Min första "riktiga" klocka, en Certina såklart!
Packet öppning
Väldigt nöjd måste jag säga!
Har också funderat på denna, tycker den vita är den man borde köra på!Vad tycker ni om den vita/silvriga DD:n på länk? Har funderat en del på den gråa, men senaste dagarna tittat på den ljusare också..
Ni som har, eller haft, en multi-8 hur upplever ni den? Är lite sugen på en sådan.
Vad tycker ni om den vita/silvriga DD:n på länk? Har funderat en del på den gråa, men senaste dagarna tittat på den ljusare också..
Förstår inte riktigt vad ni menar med vit? Urtavlan är silver? På länk finns den väl bara i silver och svart? Den gråa kommer på läder som jag har förstått det.Har också funderat på denna, tycker den vita är den man borde köra på!
Ruskigt tjusig nån aning om pris?https://www.instagram.com/p/BCD4q4gn3Vw/?taken-by=certinasverige
Lyckas inte få tag på denna bild någonannanstans men om den släpps så beställer jag en DS-2a till, löjligt snygg
Utmärkt val!Bidrar med en bild på min certina. Min första riktiga klocka. Mycket klocka för pengarna. Grym!
Såg bra ut det där!Bidrar med en bild på min certina. Min första riktiga klocka. Mycket klocka för pengarna. Grym!
Min första klocka. Köptes för ofattbara 4000.-, vilket motsvarade en fjärdedel av alla muckpengarna från avslutad lump. Tanken var att lägga ca 2000:- (jag tyckte det var sjukt mycket för en klocka på den tiden, men ville unna mig något fint), men blev lite "carried away" som jag senare i livet skulle lära mig är totalt oundvikligt när det kommer till klockinköp.
Certina DS Podium Titan, har varit en ständig följeslagare i över ett decennium nu, och uppskattas lika mycket idag som den där första veckan efter muck!
(Ps. Som en titanklocka sig bör så har den ju fått en del battle-scars genom åren. Tar gärna emot tips på hur man på lättast sätt får bort/maskerar alla smårepor!)
Ruskigt tjusig nån aning om pris?
Bidrar med en bild på min certina. Min första riktiga klocka. Mycket klocka för pengarna. Grym!
Min första Certina..,,,