Sandmark
Basic
https://www.klockia.se/certina-ds-action-diver-powermatic-80-titanium-c032.407.44.081.00
Någon som har denna och vill dela sina tankar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer, min modell låg där också.Ja såg den också,tycker den du har e snyggare
Tyvärr inte mer att komma med än att jag spanat in den där sidan måååååånga gånger. Tycker du ska testa igenom den åt oss allahttps://www.klockia.se/certina-ds-action-diver-powermatic-80-titanium-c032.407.44.081.00
Tyvärr inte mer att komma med än att jag spanat in den där sidan måååååånga gånger. Tycker du ska testa igenom den åt oss alla
Inga Certinor på armarna idag?Ha en bra fredag! Jag kör lite kudumys dagen till ära. Vad kör ni idag?
Jag känner inte till just dessa modeller med flyback syftar vanligtvis på att du kan nollställa och starta om kronografen utan att först behöva stoppa den så ingen större skillnad med andra ord om man inte är en jävligt aktiv tidtagare.Enlight me, vad skiljer en ds-2 Chrono mot en ds-2 flyback?
Aha, hence flyback! Då fattar jag tackar ödmjukast för utbildning.Jag känner inte till just dessa modeller med flyback syftar vanligtvis på att du kan nollställa och starta om kronografen utan att först behöva stoppa den så ingen större skillnad med andra ord om man inte är en jävligt aktiv tidtagare.
Så fruktansvärt kul att se! Du får dela med dig av en recension. Bjuder på en bild på min äldre herre.Hälsar mig själv välkommen i tråden med denna sköning. Inte hunnit fota så mycket men det kanske kommer mer, vem vet. Ruggigt bra, om någon undrar
Ah, underbart att se originalet i sin praktSå fruktansvärt kul att se! Du får dela med dig av en recension. Bjuder på en bild på min äldre herre.
Fattar vad du menar! Måste också säga att den ser ännu finare ut på dina bilder än katalogbilderna jag sett.Ah, underbart att se originalet i sin prakt
Har jämfört en del bilder och så och tycker Certina har lyckats jättebra (för en gångs skull?). Trogen originalet i mått förutom bandbredden om jag förstått det rätt. Inga konstiga utsvävningar utan bara fräsch på ett respektfullt vis om du förstår vad jag menar?
Tack så mycket, bara snabba mobilbilder men det lär bli fler. Skulle egentligen bara "testa" den i butik men det var kärlek vid första ögonkastet så den fick åka med hem. Såklart smäller vintage högre men ändå skönt och praktiskt att ha en modern klocka ibland.Fattar vad du menar! Måste också säga att den ser ännu finare ut på dina bilder än katalogbilderna jag sett.
Kul, ett mycket bra val. 1968 ska den vara från!Tack så mycket, bara snabba mobilbilder men det lär bli fler. Skulle egentligen bara "testa" den i butik men det var kärlek vid första ögonkastet så den fick åka med hem. Såklart smäller vintage högre men ändå skönt och praktiskt att ha en modern klocka ibland.
Vad är det för årsmodell på din fining om man får fråga?
Jättefin, gillar att den ser duktigt använd också, precis som det ska vaKul, ett mycket bra val. 1968 ska den vara från!
Super snygg , äntligen lite bilder här på en sånHälsar mig själv välkommen i tråden med denna sköning. Inte hunnit fota så mycket men det kanske kommer mer, vem vet. Ruggigt bra, om någon undrar
Super tack (höhö). Den är riktigt härlig, är ganska dålig på recensioner och sådant men fler bilder kommer garanteratSuper snygg , äntligen lite bilder här på en sån
det ser jag fram emotSuper tack (höhö). Den är riktigt härlig, är ganska dålig på recensioner och sådant men fler bilder kommer garanterat