• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Bas

Patek
A163B1F8-59FE-445B-BAEA-4446D0948F0F.jpeg
 
Aldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pÄ men nÀr jag helt oplanerat sprang pÄ denna var det kört... Det var nÄgot med det totalt orörda skicket, sÄ gott som oanvÀnd vilket gav en kÀnsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rÀtt fint ocksÄ och diamanter kÀndes helt plötsligt klockrent :D
20190728_163540.jpg


20190626_100728.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Aldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pÄ men nÀr jag helt oplanerat sprang pÄ denna var det kört... Det var nÄgot med det totalt orörda skicket, sÄ gott som oanvÀnd vilket gav en kÀnsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rÀtt fint ocksÄ och diamanter kÀndes helt plötsligt klockrent :D
20190728_163540.jpg


20190626_100728.jpg
Är den inte polerad?
 

RobVintage

Panerai
Aldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pÄ men nÀr jag helt oplanerat sprang pÄ denna var det kört... Det var nÄgot med det totalt orörda skicket, sÄ gott som oanvÀnd vilket gav en kÀnsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rÀtt fint ocksÄ och diamanter kÀndes helt plötsligt klockrent :D
20190728_163540.jpg


20190626_100728.jpg
Diamanterna Àr det inga fel pÄ men hur fan man kan bli sÄld pÄ en TT Àr obegripligt:D Stort grattis till nya dinkan!
 
Diamanterna Àr det inga fel pÄ men hur fan man kan bli sÄld pÄ en TT Àr obegripligt:D Stort grattis till nya dinkan!
Hahaha... Jag gillar TT men skulle gÀrna ha en stÄl ocksÄ. Har dock problem med att pröjsa mer för en beggad klocka Àn vad motsvarande kostar ny sÄ en stÄl dröjer i alla fall tills jag fÄr ett samtal...

En Rolex TT var det hetaste som fanns pÄ 80-talet men senaste Ären Àr de pÄ vÀg tillbaka! :D


https://beckertime.com/blog/popularity-of-two-tone-rolex-watches/

https://www.nytimes.com/2017/06/07/fashion/mens-style/two-tone-watches-trend.html
 
J

Jimmy042

Guest
Aldrig i h*****e att jag trodde jag skulle köpa en klocka med diamanter pÄ men nÀr jag helt oplanerat sprang pÄ denna var det kört... Det var nÄgot med det totalt orörda skicket, sÄ gott som oanvÀnd vilket gav en kÀnsla av att köpa en helt ny klocka. Sen satt den ju rÀtt fint ocksÄ och diamanter kÀndes helt plötsligt klockrent :D
20190728_163540.jpg


20190626_100728.jpg
Diamanter Àr aldrig fel pÄ en klocka! Tycker det Àr extremt snyggt, speciellt Rolex variant!
 

RobinVV

Breitling
Tjena. NÄgon som har en idé om vilken av 116523 (svart eller vit urtavla) som Àr mest eftertraktad och hÄller bÀst andrahandsvÀrde?
Tack för svar :)
 
Topp