Birdie
Basic
Svarar själv, efter efterforskning, att det finns 200 st Catalina. Om alla är brons vet jag däremot inte.Är det någon som vet hur många Catalina Bronze som tillverkades?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svarar själv, efter efterforskning, att det finns 200 st Catalina. Om alla är brons vet jag däremot inte.Är det någon som vet hur många Catalina Bronze som tillverkades?
Har lagt upp en recension här på KS om den klockan för den som är intresserad att läsa.Väcker lite liv i denna tråd med en till bild på Malm commander. Första klockan för mig med sunburst dial. Intressant hur färgerna i tavlan ändras beroende på hur solen träffar tavlan.
Har lagt upp en recension av klockan här på KS för den som är intresserad.Premiärbadat, i saltvatten som sig bör, med Commander.
Ska bli spännande att se hur detta går...
#saltstänkt
Har lagt upp en recension av klockan här på KS för den som är intresserad.Bumpar tråden med en bild på Commander
Tre inlägg gällande recensionen men ingen länk?Har lagt upp en recension här på KS om den klockan för den som är intresserad att läsa.
Rent spontant utan att varken ha klämt eller sett klockan irl så känns det ändå som en schysst deal tycker jag
4490 kr - värt pengarna? Jag gillar den iaf.
Jag själv, och även andra här på forumet, är väldigt nöjda med vår Commander.Rent spontant utan att varken ha klämt eller sett klockan irl så känns det ändå som en schysst deal tycker jag
Vad tycker du? själv älskar jag den!!
Min första MALM dök upp idag.
Hittills är jag positivt överraskad, men det har gått ett par timmar.Vad tycker du? själv älskar jag den!!
Snygg som tusan!Jag har haft min ungefär en månad nu. Tycker den är riktigt bra! Kul att ha något som inte så många andra har.
Kvalitén upplever jag håller minst lika bra klass som Certinas och Seikos klockor i samma prisklass. Lumen på siffror och index kunde de lagt lite mer krut på. Sitter bra på min ca 16,5-17 cm handled.
Det stod januari i bekräftelsemejlet vill jag minnas.Någon som vet mer kring leveransdatum för nya Frogdiver? Har för mig januari men någon på forumet kanske har fått annan info?
Grön gör sig så mycket bättre än blå i kombination med det bruna där. Gillar vad MALM levererar trots sin ringa storlek.Brons är inget för mig, men de nya urtavlorna på Catalinan en homerun faktiskt.
Catalina Green Bronze Swiss Automatic 43 Ltd.
Catalina Bronze Swiss Automatic by MALM Watches. 43 mm solid bronze case. Sellita SW200-1 movement. Guilloche dial. Pilot watch combining details from diver watches, made for land and sea. Inspired by Consolidated PBY Catalina seaplane and Swedish aviation history. 5 years warranty. Assembled in...eu.malmwatches.com