Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick du någon bekräftelse när den skickades eller dök den bara upp? Frågar åt en vän som otåligt väntar på sinÄntligen har min nya Malm Viggen kommit hem
Ja, jag fick en bekräftelse när den var skickad. Då jag var en av dom första som beställde denna när dem släpptes så fick jag nog min lite tidigare då dom skickar ut dessa efter nummer ordningen på beställningarna.Fick du någon bekräftelse när den skickades eller dök den bara upp? Frågar åt en vän som otåligt väntar på sin
Okej! tror han beställde sin i Maj, nåja han får den tids nog. Är du nöjd med den? Vilket urverk valde du?Ja, jag fick en bekräftelse när den var skickad. Då jag var en av dom första som beställde denna när dem släpptes så fick jag nog min lite tidigare då dom skickar ut dessa efter nummer ordningen på beställningarna.
Okej, jag är väldigt nöjd med den än sålänge, fina detaljer!Okej! tror han beställde sin i Maj, nåja han får den tids nog. Är du nöjd med den? Vilket urverk valde du?
Första leverans sker i januari enl beskedHur går det med den där dykaren som var på gång?
Vad är det för läderband du har?Lite bilder på sjöofficersklockan, ”Commander” som tagits fram av Malm tillsammans med representanter från flottan.
Klockan levererades med ett metallarmband av oyster typ samt ett marinblått gummiarmband som är riktigt bekvämt. Tyckte dock att ett läderband passade denna klocka fint.
Klockan har tillverkats i 500 exemplar och sålts till nuvarande eller tidigare tjänstgörande officerare i svenska flottan som ett minne av flottans 500 års jubileum.
Här kommer en länk till bandet:Vad är det för läderband du har?
Ser riktigt trevligt ut!!
Versionen framtagen för röjdykare ska komma i december enligt besked, innan den ”civila”. Röjdykarnas version tillverkas i 100 exemplar. Lite annorlunda urtavla och så ska baksidan ha utbildningstecknet för röjdykare. Grodan på urtavlan heter ”Anselm” och är en symbol/skyddshelgon för de svenska röjdykarna.Första leverans sker i januari enl besked
Inte jättestark, men helt ok.Hej, hur stark är lysmassan på Dalton J35?
Riktigt schysst!! Är det Malms egna Nato du använder?Lite sol å bad gör gött på patinan, framförallt bad i saltvatten
Ej malms egna, ingen aning om vart det kommer ifrån... nått gammalt jag hade liggandesRiktigt schysst!! Är det Malms egna Nato du använder?