Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är ju lite anal kring detta, men jag vill att denna klocka ska behålla sin retrolook... Då hittar jag inte så många alternativ. Man verkar kunna beställa tropical straps (tror jag de heter) men har aldrig gjort det. Arne som du nämner tycker jag passar klockan bäst. Vill man vara crazy kan man köra på ett grönt. Inte mycket till svar annat än att jag också är nyfiken på vilka alternativ som kan finnas och att jag tycker att det är svårt att finna de riktigt perfekta banden...Spanar runt på KS och noterar trådar med tema sommar. Någon som har förslag på hur man kan fixa sommarlooken för SLA017? Hirsch Arne funkar ju kanon men färgpaletten är väl ganska begränsad? Någon som testat något gummi i kul färg?
Tycker mest man sett svarta gummiband samt Hirsch Arne i olika färger. Klockan är ju dock väldigt mångsidig så jag tycker att det borde finns utrymme att vara lite mer crazy än så! Vitt gummiband kanske hade varit ballt? Noterar din kommentar om att behålla retrolooken, håller iofs med men känner för att experimentera lite.Jag är ju lite anal kring detta, men jag vill att denna klocka ska behålla sin retrolook... Då hittar jag inte så många alternativ. Man verkar kunna beställa tropical straps (tror jag de heter) men har aldrig gjort det. Arne som du nämner tycker jag passar klockan bäst. Vill man vara crazy kan man köra på ett grönt. Inte mycket till svar annat än att jag också är nyfiken på vilka alternativ som kan finnas och att jag tycker att det är svårt att finna de riktigt perfekta banden...
Beror nog främst på att alla säljare dumpar priset inom en vecka. Tror inte jag sett någon SLA017 som fått ligga mer än en vecka innan priset dumpats med 1k.Alltjämt grym på våffla. Prisutvecklingen på beg-marknade har ju inte gått modellens väg direkt, känns som att typiska säljpris approximerar 25k..
Tror inte jag.Beror nog främst på att alla säljare dumpar priset inom en vecka. Tror inte jag sett någon SLA017 som fått ligga mer än en vecka innan priset dumpats med 1k.
Tror nog att dom går för mer om man har is i magen och inte har hål i plånboken .
Tror inte jag.
Beg-marknaden i Sverige absolut - hur många SLA-017-ägare finns utanför KS? Inte så många gissar jag. Tror även priserna på C-24 kommer fortsätta sjunka.Ne, men du tror man kan dra en slutsats om "beg-marknaden" genom att granska köp&sälj på klocksnack
Beg-marknaden i Sverige absolut - hur många SLA-017-ägare finns utanför KS? Inte så många gissar jag. Tror även priserna på C-24 kommer fortsätta sjunka.
Emotser din än djupare analys, självfallet.Grymt! Tack så mycket för din djupa analys.
Jäkla gnäll på dig du.Varför han indexen så runda kanter, känns inte igen från originalet och ser muppigt ut tycker jag..
Haha jag vet, skitsnygg klocka men otroligt irriterandeJäkla gnäll på dig du.
Muppig skulle jag inte kalla modellen men det finns ju som oftast saker man skulle vilja ändra på.
Tryckt logo istället för applicerad stör mig mer.Haha jag vet, skitsnygg klocka men otroligt irriterande
Don't mention the war..Tryckt logo istället för applicerad stör mig mer.
Don't mention the war..
Det finns inget sorgligt med det, bär den med stolthet!Fortsätter, sorgligt nog, att reppa typ bara SLA017....
Det finns inget sorgligt med det, bär den med stolthet!
Jag tycker framförallt att den är himla snygg men även magisk på nåt sätt, behåll!Fortsätter, sorgligt nog, att reppa typ bara SLA017....
Har en Rolex 114060 fullset på ingång men fruktar det värsta att den är för tråkig....igen. Du vet, den där kronan har en ständig attraktionskraft. Det blir min andra och nu när man tittar på Seiko sla017 så är den mkt roligare men då får 114060 lämna så det blir bara en dam i rotation!. Kanske bäst att hålla den ståndaktige i styrLite som när man bara har en dam i rotation.. lätt att bli less
Har jobbat i trädgården senaste veckan, så jag bytte till favorit-beatern... bara för att bryta av lite i tråden .Fortsätter, sorgligt nog, att reppa typ bara SLA017....
Har jobbat i trädgården senaste veckan, så jag bytte till favorit-beatern... bara för att bryta av lite i tråden .