Chad
Silver
Vet ingenting, men chansar på månadsskiftet juli/augusti, det är då Baselreleaserna brukar landa i Sverige.
Du som e Kungen av Seiko borde visa vägen o klippa den ändå. Lär ju va riktigt lättflippad första tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ingenting, men chansar på månadsskiftet juli/augusti, det är då Baselreleaserna brukar landa i Sverige.
Får se hur den känns på Baselmässan. Är aktiv motståndare till boetter utan baklock men står ju som sagt på listan. Tror jag kommer skippa den och köpa den billigare versionen istället eftersom den har skruvat baklock.Du som e Kungen av Seiko borde visa vägen o klippa den ändå. Lär ju va riktigt lättflippad första tiden.
Ser perfekt ut, grattis!Okej. Det går ju att se kanten på remmen men den är inte lika rufflig som på original där man kan se gjutningshålet. Jag tror du ser på bilderna...
Garanterat över 50 papp i Sverige. Har bokat en men just nu känns det som att jag kommer banga. Monoqueboett är bara jobbigt.
Får se hur den känns på Baselmässan. Är aktiv motståndare till boetter utan baklock men står ju som sagt på listan. Tror jag kommer skippa den och köpa den billigare versionen istället eftersom den har skruvat baklock.
Ruckning. Värdelöst om man får ett exemplar som går +8 eller dylikt. Ingen här kommer vilja rucka den och det går inte på garantin. På en GS kan man lämna till urmakarn och få det fixat på några dagar.Lite OT : har du alltid varit emot boetter utan baklock? Är det för att servicen blir krångligare eller för att det blir omöjligt att rucka klockan själv?
Ruckning. Värdelöst om man får ett exemplar som går +8 eller dylikt. Ingen här kommer vilja rucka den och det går inte på garantin. På en GS kan man lämna till urmakarn och få det fixat på några dagar.
Grattis - den är sjukt bra. Kolla Arne-band till.Har suktat efter denna länge nu, kunde inte motstå tillslut
Har suktat efter denna länge nu, kunde inte motstå tillslut
På gummi igen!
Någon som fått in tekniken för att montera på länken, eller är det köp av bandstiftstång (eller vad det heter) som gäller?
Det drar onekligen till sig en del damm... Men jag tycker det är för jävla snyggt!Blev sugen på OEM-gummit när jag såg din bild.. så drog på det.
Åkte av lika snabbt dock... på med tire thread igen
Någon som fått in tekniken för att montera på länken, eller är det köp av bandstiftstång (eller vad det heter) som gäller?
Har ni snortighta ändlänkar eller?Försökte för nån dag sen i typ 10-15 min utan lycka. Slutade med att jag blev riktigt irriterad och sket i det
12 st ligger ute till försäljning på Chrono24 just nu till ett ok pris. Ganska många tycker jag...
Skumt. Har inte haft en ProSpex som jag typ inte kunnat montera länk med hjälp av endast naglarna. Fatbarens rundade topp är ju en god hjälp.
Snyggt, du fick dit den till slut! Jag kör vidare på gummi, funkar kanon.Rätt schysst med länken ändå =)
Ännu ett bandtips: Rios Activity (20mm), en blandning mellan gummi och läder. Lagom mjukt och väldigt bekvämt. Härligt textur. Cirka 25 euro.