Dr Hochblume
Silver
Testar @AndersMs PADI, för att se om min lilla Samuraisamling ska bli större.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SurprisTestade lumen på de olika samuraierna, och till min förundran (okunskap) så skiljer sig lumen mellan SRPB49/51 och SRPB99, samt att minutvisaren har på PADIn har samma färg som de andra.
Ordningen på bilden: 51, 99, 49
Grattis!!Äntligen kom ett paket från England, har suktat efter dom nya king samuraierna sedan det släpptes bilder på dom. Var inne på den svarta först men övergick mer och mer till den vita sen. Så vitt fick det bli! Nu har jag en trio för alla tillfällen och klädval, förstår inte riktigt mig själv varför man köper tre klockor som ser likadana ut? Fast ändå inte.. min fru tycker jag är knäpp ialf! Men jag vet att ni förstår precis varför jag har tre stycken!
Tog av det svarta gummit direkt och hängde på hexadlänken från strapcode, gummit kändes faktiskt riktigt skönt!
Jag kan bara hålla medTycker samuraien börjar vara snyggare än Explorern!
De ligger så klart inte på samma kvalitetsnivå men med en billigare klocka kan man kosta på sig litet omväxling.Tycker samuraien börjar vara snyggare än Explorern!
Grattis! Jag har själv varit sugen på en svart ett tag, men har inte tagit steget än; den är coolOch här kan man lägga in en post nu också.
SRPC43K1
grattis! Riktigt fin klocka!Och här kan man lägga in en post nu också.
SRPC43K1