Dr Hochblume
Silver
Sitter och vaktar grillen och får tid över att titta på Samuraien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket mjukare men silikonband har ju nackdelen att de drar till dig damm.Hur är det, känns det bättre än CB gummit?
Snyggt och välkommen in i tråden!Kunde tillslut inte motstå denna, första samurajen och är grymt nöjd!
Och, Oppigårds är riktigt välsmakande!Första semesterdag i stugan får firas med PADIn och en öl.
Den och Thurbo stouten är mina husöl. Det finns många goda öl där ute, men dessa två är min stjärnorOch, Oppigårds är riktigt välsmakande!
Ja, de är bästa skulle jag säga. Jag gillar poppels och är aktieägare, men för mig är oppigårds en konkurrent.Den är helt perfekt den där Oppigårds!
Kan även rekommendera att prova Hummelholm från Westerbotten Bryggeri - den håller absolut världsklass enligt min smak. En konkurrent som heter duga!Ja, de är bästa skulle jag säga. Jag gillar poppels och är aktieägare, men för mig är oppigårds en konkurrent.
De får jag hålla utkik på, men tyvärr får man ö ju inte tag på all öl man vill ha. Kanske går det att beställa?Kan även rekommendera att prova Hummelholm från Westerbotten Bryggeri - den håller absolut världsklass enligt min smak. En konkurrent som heter duga!
Här i Umeå ingår den i standardsortimentet men det beror säkert på att det är ett lokalt bryggeri.De får jag hålla utkik på, men tyvärr får man ö ju inte tag på all öl man vill ha. Kanske går det att beställa?
Det gick! Sex Hummelholm är beställdaHär i Umeå ingår den i standardsortimentet men det beror säkert på att det är ett lokalt bryggeri.
Kul! Berätta gärna vad du tyckte om dem sen. Jag tror att den är ofiltrerad för den är litet grumlig. En ale i toppklass enligt mig.Det gick! Sex Hummelholm är beställda
Nu är det bara att vänta och dricka annan öl så länge
Hade det inte varit för många utgifter nu under sommaren hade varit en aktiv PMare men nu ska ju fru och barn ha en "bra" semester...
Denna kommer snart upp till försäljning då den får alldeles för lite tid på mina kycklinghandleder.
Så PM om någon av er samuraj-entusiaster vill ha första tjing!
Hahah! Det brukar ju vara så den här tiden.. men, tänkte lista den för 4500kr ifall du ångrar digHade det inte varit för många utgifter nu under sommaren hade varit en aktiv PMare men nu ska ju fru och barn ha en "bra" semester...