• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den skarpa samuraj-tråden

Tråkigt att du inte gillar det.
Men jag hade tänkt att köpa ett blått till min blåe, så jag köper det gärna (om jag inte är sen på bollen).
//Joakim
Jag gillade ett likadant jag hade förra sommaren men det var ju väl använt av tidigare ägare. Kanske mjuknar det med tiden men vill inte chansa och då blir det för sent att returnera.
Vi fortsätter med pm.

Jag har precis lärt mig att justera ett Nato eftersom jag bar klockan i 2 veckor utan att knuta bandet ordentligt o_O

IMG_20210407_133520.jpg

Hur går era klockor? När jag kör kronan ner över natten så ligger jag inom sekunden på dygnet, mätt undet 3-4 dagar. Det måste väl ändå vara godkännt 😀
Min svarta fortare sig 2 min/dag, så den hinner jag märka att den går fel. Men de andra har nästan alltid stannat när jag börjar använda dem. Urmakaren ville byta urverk på den svarta, men jag klarar av att den går lite för fort; jag blir inte sen till mötena :hilarious:

Tillbaka
Topp