Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har alltid haft svårt för Seikos visare men den där Snm011 var ju helt perfekt!Mina båda tillsammans. SRPB53 på länk från Strapcode och SNM011 original.
I've decided to list mine for sale in case anyone is interestedI knew I wasn't the only one that loved the shape of these things.
Jodå, original gummi på zimbeHur ser det ut ute på KS, finns det någon som provat gummi på sina samurajer? Hittade ett fantastiskt härligt mörkblått gummi som passat bra, men var lite för feg...
Vasst!! Det var ett likadant men fast i mörkblått, kanske måste köra på en sån då!
Jodå, original gummi på zimbe
Vilken trippel! Riktiga höjdare. Gillar hur de flesta av samurajerna verkligen är färginjektioner av rang.Padi (såld), lånad Grey Dawn och den orangea.
Måste nog säga att det är den snyggaste varianten.Är det regnigt ute får man bjuda på lite färg.
Är ett stort fan av denna färgkombo. Blev helt kär när jag såg den första gången.Måste nog säga att det är den snyggaste varianten.
Måste nog säga att jag köpte den tråkigaste varianten. Mycket gråMåste nog säga att det är den snyggaste varianten.
Fast din har snyggast index och sekundvisareMåste nog säga att jag köpte den tråkigaste varianten. Mycket grå
Bara att köra. Blir toppen när det börjar närma sig sommar!Ser att klockmagasinet fått in samurai save the Ocean i lager igen. Går på en si sådär 4k efter deras rabatt. Kliar i fingrarna minst sagt
Den är superb!Ser att klockmagasinet fått in samurai save the Ocean i lager igen. Går på en si sådär 4k efter deras rabatt. Kliar i fingrarna minst sagt
Ser att klockmagasinet fått in samurai save the Ocean i lager igen. Går på en si sådär 4k efter deras rabatt. Kliar i fingrarna minst sagt
Åh blir det ett köp alltså?Har velat länge, men detta puttade mig över kanten.
/B
Ja, det blev så. Jag har ingen policy för antalet klockor. Än i alla fall.Åh blir det ett köp alltså?
Velar själv för fullt, känner dock att just för tillfället att en klocka in, en klocka ut.
Och jag känner inte att jag har någon jag vill släppa ännu, har bytt ut rotationen relativt nyligen
Välkommen in i värmen!!Har velat länge, men detta puttade mig över kanten.
/B
Tackar!Välkommen in i värmen!!
Riktigt fin!Tackar!
Har dykt upp nu.
Spontant - fin men väldigt stor.
/B
Jag har samma känsla. Den funkar bra om man bär den som sommarklocka, men den är rätt stor! Save the ocean är fantastiskt bra dock, snygg klocka!Tackar!
Har dykt upp nu.
Spontant - fin men väldigt stor.
/B