Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig. Dom gamla är bäst!
En av få klockor i samlingen jag inte kan se mig sälja.
Jag som är blind eller har du supit bort timvisaren?Jag faller för grupptrycket .Länken är bekväm men rasslig. Jag hade svårt att byta till länk så jag lämnade in hos urmakaren. Han hade också problem, säkert 15 minuter.
Klockan var ju 18.38ish när han postadeJag som är blind eller har du supit bort timvisaren?
Här har du en bild tillJag som är blind eller har du supit bort timvisaren?
Råder dig att kika in nyheterna som de slipper på Basel just nu. Den Samuraien är sjukt braSuger något enormt i villhöver-tarmen när jag ser dessa boetter. Någon på forumet som har SRPC93K1/SBDY019 och/eller SRPB49K1? Jag tvekar mellan tavlorna... Rådgivning uppskattas
Råder dig att kika in nyheterna som de slipper på Basel just nu. Den Samuraien är sjukt bra
Hittar ingen?! https://baselworld.seikowatches.com/global-en/2019/newwatches/Råder dig att kika in nyheterna som de slipper på Basel just nu. Den Samuraien är sjukt bra
Det finns inte jättemycket delar tyvärr.En sak jag märkt är att väldigt få moddar sina samurajer. Vad tror ni är anledningen till detta?
Här är min med "mm300" tim/min visare.
Nope. Srpd23k1 heter den. De släpet även en turtle och en solar chrono i samma tema. Bilder snodda från instagram.Hittar ingen?! https://baselworld.seikowatches.com/global-en/2019/newwatches/
Det är inte så att du tänker på Save the Ocean som redan finns ( SRPC93K1/SBDY019)?
Varför skulle du inte kunna det? Bara vrida tavlan 180 grader?? Tavelfästena kanske inte passar längre men det kan du ju ordna... eller missar jag nått mer problem?Galet snygg den där!
Nån gång ska jag nog testa om det.går att vrida boetten så kronan hamnar kl9, jag fixar inte när den är kl3.
Nya Save the Ocean är så jäääkla bra. Vill se några wristshots på den här när de dyker upp i butikerna!!Nope. Srpd23k1 heter den. De släpet även en turtle och en solar chrono i samma tema. Bilder snodda från instagram.
Rent teoretiskt så borde det funka ja, enda jag kan komma på som kan ställa till det är om datumskivan inte sitter 100% centrerad på verket.Varför skulle du inte kunna det? Bara vrida tavlan 180 grader?? Tavelfästena kanske inte passar längre men det kan du ju ordna... eller missar jag nått mer problem?
Fråga i hobbymeck-delen? Kanske någon som pillat? Kanske något med samma verk i alla fall?Rent teoretiskt så borde det funka ja, enda jag kan komma på som kan ställa till det är om datumskivan inte sitter 100% centrerad på verket.
Men som sagt, nångång ska jag testa.
Kanske på nya STO när det dyker upp en beggad
Ska bli kul och se om det är blå eller grön lume på den.
Najs!Nope. Srpd23k1 heter den. De släpet även en turtle och en solar chrono i samma tema. Bilder snodda från instagram.
Den svarta bezeln gör sig riktigt bra på den där alltså. Hade inte Seiko visat upp nya STO hade jag nog klippt en sån där till samlingen med. Och på tal om svart bezel på Sammies...Save the Ocean! Blir det en keeper?
Tyckte den såg riktigt bra ut på gummi. Tycker du att den bärs mindre utan länk?Gillar den men den känns fortfarande väldigt stor. Oklart om den får stanna.
/B
Håller med. Bra på gummi och känns något mindre än på länk.Tyckte den såg riktigt bra ut på gummi. Tycker du att den bärs mindre utan länk?
Är det det våfflade seiko-gummit som du satt på? Är själv oerhört sugen på ett.Håller med. Bra på gummi och känns något mindre än på länk.
/B