Det är ett blått Bonetto.Är det det våfflade seiko-gummit som du satt på? Är själv oerhört sugen på ett.
https://www.royalstraps.se/collections/klockarmband-22mm/products/bonetto-blatt-284
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett blått Bonetto.Är det det våfflade seiko-gummit som du satt på? Är själv oerhört sugen på ett.
Jävlar vad bra den är!Köpte denna idag och är riktigt nöjd. Blir en perfekt sommarklocka.
SRPD23K1
AKöpte denna idag och är riktigt nöjd. Blir en perfekt sommarklocka.
SRPD23K1
Nog kan man förstå det sett till historia osv men visst fan är samurai coolare.A
Att folket är så betuttade i turtle när denna finns... förstår inte
Tänkte mer specifikt på denna designen av alla nya som kommit. Samuraien trumfar helt klart paddan i detta falletNog kan man förstå det sett till historia osv men visst fan är samurai coolare.
Bästa Samuraien.Har kommer min bidrag. Samurai dawn gray SRPD03K1
Om du kan vänta några dagar (kommer hem från badsemester) så ska jag sälja min Save the ocean. Skicka PM om du är intresseradJag måste ha en samurai igen. Någon som har skaffat nya Great White än? Klämde på en häromdagen, tavlan är sjukt bra.
PM kommerOm du kan vänta några dagar (kommer hem från badsemester) så ska jag sälja min Save the ocean. Skicka PM om du är intresserad
Min Blue Lagoon ligger ute på K&S nuPM kommer
Såg det. Fin!Min Blue Lagoon ligger ute på K&S nu