• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den skarpa samuraj-tråden

Samurajen är otroligt fin! Har tänkt mycket på varför den inte är mer populär än vad den är. Tror att det beror på att det är en av få (om inte den enda) dykare från Seiko som inte bärs mindre än måttet. Vad tror ni andra?

Samurajen är otroligt fin! Har tänkt mycket på varför den inte är mer populär än vad den är. Tror att det beror på att det är en av få (om inte den enda) dykare från Seiko som inte bärs mindre än måttet. Vad tror ni andra?
Jag tycker också att det är knepigt att den inte är mer populär. Jag har inte så mycket erfarenhet av andra Seikos att jämföra med, men den har ju grym lume, distinkt och bra vridring och inte så stort lug-avstånd så den passar även om man inte har så bred handled. Jag trivs superbra med min 👍!

Jag tänker det beror på att de flesta av Seikos dykare är lite dressigare och passar till lite mer. Samuraien är stor, och kantig. Inte så att den smyger in under skortärmen direkt även om den är snygg.

Sommarklädd Samurai.
1000001025.jpg

Också sugen på en samuraj, gillar verkligen dom skarpa kanterna och stora klockor är alltid nice!!

Tillbaka
Topp