Ger en headsup här i tråden innan den här får vandra vidare. Samma pris som sist - Edit: bortaDå sitter den här på min handled
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ger en headsup här i tråden innan den här får vandra vidare. Samma pris som sist - Edit: bortaDå sitter den här på min handled
Varit sugen på en Manta ray i nåt år o jagat beggat utan lycka. Nu slog jag till på en dark manta ray när en dök upp här o är fan bra nöjd trots att det egentligen var den vanliga jag var ute efter .
Nu är det bara jaga länk då jag tycker gummit är grymt obekvämt. Någon som sitter på nån länk till salu?, Orginal eller eftermarknad spelar ingen roll .
Mvh
Uppiggande med de djupa blå färgerna denna trista grådassiga dag i StockholmHej,
ansluter mig till klubben med min SBDY019 (JPDM).
Klockan känns väldigt gedigen och färgen på urtavlan har en fantastisk lyster och djup!
Vad är det där för gummi, märke namn etc? Ser mycket bra ut!Band 2.
Band 3.
BartonVad är det där för gummi, märke namn etc? Ser mycket bra ut!
Strapcode Hexad passar bra till samurajen om man vill ha länk.Dagens nyinköp! Dock inte med länken som jag hade önskat. Detta då jag inte har synen för att förlänga Seikos länkar! Plan B får bli med ett Crafter blue då ...
Snygg. Synd att dom inte fortsatte med dom visarna.Mitt första bidrag till denna Saurai-tråden; En "lätt" patinerad Samurai SNM017. En sjukt härlig funky stil på denna, har et svagt waffle-mönster på tavlan.