Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner igen det där. Öppnade direkt i bilenJag fick min Samuraj igår och var som ett barn på julafton när det skulle öppnas paket.
Grattis även till dig för den snygga klockan!Äntligen medlem
Haha gött!Grattis även till dig för den snygga klockan!
Är väl lite jävig i frågan, äger ju själv just den vita som du nyss köpt och den blå som Tux nyss köpt
Hej,Hejsan,
min King Samurai SRPE37 på Strapcode MiLTAT Hexad brushed (SS221805B156)
Blir ju sugen alltså. Haft 2st 53or redan.
Ingen som vill ta över denna? 2450 med spårbar frakt.
Tycker om den mycket, men blir tyvärr liggande mestadels. Kommer på Originalgummi.Blir ju sugen alltså. Haft 2st 53or redan.
Jag ska nog inte ha en nu ändå. För mig är det där en sommardinkaTycker om den mycket, men blir tyvärr liggande mestadels. Kommer på Originalgummi.
Den där är fin! Skulle skaffa en själv om det inte vore för att min vita Shogun redan känns som att den tar den platsen...För att hålla liv i tråden så har jag bytt till ett Crafter Blue på Samuraien
Blir ju sugen alltså. Haft 2st 53or redan.
Ja, det blir väl lite "tårta på tårta" med motsvarande SamuraiDen där är fin! Skulle skaffa en själv om det inte vore för att min vita Shogun redan känns som att den tar den platsen...
Vad heter den modellen?Den har hängt med länge. Har bara dessa i mobilen men kan ta ett par till från lite olika vinklar vid tillfälle. Hade en period då jag i stort sett bara hade samuraier i klocklådan.
SBDA003Vad heter den modellen?
Återigen är man inne i värmen
Snyggt! Inte sett denna tidigare! Grattis till en riktigt fin klocka!Här var det drag, inte en post sedan 23 mars Fick hem min första Samurai idag, en Asia exclusive variant. Har beställt Miltat hexad, hört bra om länken, hyfsat dyr men det är den säkert värd. Erikas Originals gör jobbet så länge.