Ingen som har en svart D1 liggandes som kan säljas till mig?
Edit MS20 funkar oxå.
Edit hittat ett alternativ!
Du kommer inte bli besviken! Kikar själv på att eventuellt köpa en till D1 samt deras ”top side crew” som verkar intressant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som har en svart D1 liggandes som kan säljas till mig?
Edit MS20 funkar oxå.
Edit hittat ett alternativ!
Har haft flera D1 och tycker de är goa! MS gillar jag särskilt. Top side crew har jag däremot missat?Du kommer inte bli besviken! Kikar själv på att eventuellt köpa en till D1 samt deras ”top side crew” som verkar intressant.
Har haft flera D1 och tycker de är goa! MS gillar jag särskilt. Top side crew har jag däremot missat?
Ah den har jag sett! Ja jag gillar oxå att det är kvarts. Utbudet är relativt litet.Senaste nytt från Scurfa! Gillar starkt att det är kvarts. Verkar vara en schysst grab & go.
Kan det stämma att den kostar 184pund (2400ish sek) låter ju väldigt lite!?Ah den har jag sett! Ja jag gillar oxå att det är kvarts. Utbudet är relativt litet.
Det kan nog stämma plus tull och moms.Kan det stämma att den kostar 184pund (2400ish sek) låter ju väldigt lite!?
Nyförälskad i gammal flamma.
Det är ett Bonetto 295. Trodde det skulle bli lite sladdrigt på scurfan som är rätt klumpig men icke!Var är bandet från?
Tyckte också det var konstigt, och funderade länge innan jag beställde. Herrmodellen bärs inte stort och på deras instagram har de en bild med jämförelse. https://www.instagram.com/p/CknpoV2rI3b/?igshid=YmMyMTA2M2Y=Till sommaren kanske? Men är det inte lustigt att herrmodellen är 41mm och dammodellen hela EN millimeter mindre med sina 40mm. Varför inte den lila till sommaren och eller den turkosa?
Hur känns och bärs den? Jag har funderat på att beställa den svarta, men inte riktigt kommit till skott med tanke på att den är 41mm...Top side crew:
Jag är fortsatt mkt nöjd. Längden och höjden gör upp för bredden. För mina knotiga handleder, 16,5 cm omkrets resp ca 6 cm breda, är det den klockan som suttit bäst (mest slimmat). Tycker precis som med min ms21 att det känns oerhört prisvärd, inte billig på något sätt. Gummit kanske är lite stelt att ta på och av, men sitter sen bra. Kan lägga upp lite fler bilder sen.Hur känns och bärs den? Jag har funderat på att beställa den svarta, men inte riktigt kommit till skott med tanke på att den är 41mm...
Det är inga stora pengar direkt, men tråkigt om den känns klumpig och den bara får samla damm längst bak i någon låda.
Jag tyckte om den lila och det skiljer ju bara 1 mm så det funkar ju ändå på mina 19,5cm handleder. Har en blå treasure seeker och den är perfekt även om jag faller för större klockor oftast. Men älskar min TS Scurfa. Bra kvalle för en billig pengTyckte också det var konstigt, och funderade länge innan jag beställde. Herrmodellen bärs inte stort och på deras instagram har de en bild med jämförelse. https://www.instagram.com/p/CknpoV2rI3b/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Jag har själv 17 cm, så då känns det rätt lugnt att beställa.Jag är fortsatt mkt nöjd. Längden och höjden gör upp för bredden. För mina knotiga handleder, 16,5 cm omkrets resp ca 6 cm breda, är det den klockan som suttit bäst (mest slimmat). Tycker precis som med min ms21 att det känns oerhört prisvärd, inte billig på något sätt. Gummit kanske är lite stelt att ta på och av, men sitter sen bra. Kan lägga upp lite fler bilder sen.
Tycker inte heller jag saknar dykarring så som jag gjort på sinn 556i och citizen promaster tough.
Beställde precis en Proto! Tack för tipset!Saxar in från wus:
Hi guys, just restocked the titanium Diver Ones, sorry no orange left, stainless models listed later this week I’ll keep you posted, cheers Paul
Kul! Proto är ju grym. Vilken blev det?Beställde precis en Proto! Tack för tipset!
Tråkig som jag är så blev det den svarta, men den känns mångsidig när det kommer till resterande outfit.Kul! Proto är ju grym. Vilken blev det?
Mycket bra!Efter en mindre omväg till Leipzig så landade den på mitt lokala Ica igår och hämtades idag för jag var på tivoli i Köpenhamn igår med familjen.
Första känslan: Bra, väldigt bra för prisklassen!
Det enda negativa jag har att säga om den är att den har en lite halvkass AR, men det har nämnts tidigare i tråden.
Gillar den svarta datumtavlan! Jag önskar min hade det!Bumpar med en dubbelpost!