• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Muyfa666

Omega
Fick våra ur idag. Kvalitéten känns riktigt bra och verkar vara mycket klocka för pengarna.

Gav ca. 5000 SEK totalt med tull och moms. Klart överkomligt. :)

Ska försöka ta någon bild på brorsans gula när jag får chansen.
 

Bilagor

  • IMG_2107.JPG
    IMG_2107.JPG
    254.9 KB · Visningar: 26
Senast ändrad:

handgranat

Breitling
Har börjat sukta efter en svart pvd scurfa länge nu. Verkar som de kommer fylla på lagret snart enligt hemsidan. Nån som ägt en svart och kan säga hur de upplevs?
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Ni som har nyare diver one: har de ändrat glas eller är betraktningsvinkeln fortfarande bedrövlig? På min känns det som att det är ett single domed glas, vilket gör att man i vissa vinklar bara ser glas s.a.s och är sugen på att byta det om de uppgraderat.
 

handgranat

Breitling
Ni som har nyare diver one: har de ändrat glas eller är betraktningsvinkeln fortfarande bedrövlig? På min känns det som att det är ett single domed glas, vilket gör att man i vissa vinklar bara ser glas s.a.s och är sugen på att byta det om de uppgraderat.
Utan att sett de tidigare så skulle jag säga att det fortfarande är bedrövligt. Eller charmigt. Beroende på hur man ser på saken :)
 
Topp