Riktigt trevlig klocka. Snabb leverans också. Får man fråga varifrån du beställde?Uthämtad! Beställd onsdag kväll. Framme fredag. Imponerad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig klocka. Snabb leverans också. Får man fråga varifrån du beställde?Uthämtad! Beställd onsdag kväll. Framme fredag. Imponerad!
Jag säljer min om du är intresserad ? Den nya versionen med helium ventil och 500m vattentät. Kommer på original gummit. Men skickar även med en oysterlänk...Riktigt trevlig klocka. Snabb leverans också. Får man fråga varifrån du beställde?
Riktigt trevlig ja! Jag beställde direkt från Scurfawatches.com. Kostade en dryg femhundring i moms och tull utöver inköpspriset. Men kolla med @Vincentb som har en till salu.Riktigt trevlig klocka. Snabb leverans också. Får man fråga varifrån du beställde?
Ett frestande erbjudande, men jag är ute efter antingen en orange eller gul till sommarenJag säljer min om du är intresserad ? Den nya versionen med helium ventil och 500m vattentät. Kommer på original gummit. Men skickar även med en oysterlänk...
Passa på o köp..bra pris..med tanke på att oyster länk medföljerEtt frestande erbjudande, men jag är ute efter antingen en orange eller gul till sommaren
Just det ja, moms och tull tillkommer. Men ruskigt bra att leveransen gick så fort. Är ute efter antingen en orange eller den gula varianten. Perfekt sommarklockaRiktigt trevlig ja! Jag beställde direkt från Scurfawatches.com. Kostade en dryg femhundring i moms och tull utöver inköpspriset. Men kolla med @Vincentb som har en till salu.
Ja , gav ca 3200kr inkl tull o moms samt ca 300kr för oysterlänken..så totalt ca 3500. Säljer min för 2600 inkl frakt..Just det ja, moms och tull tillkommer. Men ruskigt bra att leveransen gick så fort. Är ute efter antingen en orange eller den gula varianten. Perfekt sommarklocka
Hrm.. well jag köpte 2..Just det ja, moms och tull tillkommer. Men ruskigt bra att leveransen gick så fort. Är ute efter antingen en orange eller den gula varianten. Perfekt sommarklocka
Hej! Vad tror ni Scurfavänner om denna?
Har du kvar din ute för försäljning? Snubblade in i denna tråd och känner mig löjligt sugen!Ja , gav ca 3200kr inkl tull o moms samt ca 300kr för oysterlänken..så totalt ca 3500. Säljer min för 2600 inkl frakt..
Nope, såld..Har du kvar din ute för försäljning? Snubblade in i denna tråd och känner mig löjligt sugen!
Oh no! Får väl hålla utkik på Scurfas hemsida, då det såg ut som att de svarta Diver One var slutsålda.Nope, såld..
Är du säker på att det är 22mm som gäller, rätt säker på att det är 20mm på min.Fick hemma denna idag
Hade önskat att de var någon/några mm större åt vaje håll och 22 mm l2l. Är i minsta laget, men det funkar ändå
Beställde ett billigt svart sharkmesh som jag hoppas funkar på denna, tror det kan bli coolt. Men det märks
@Finnish Jo looks like yours found it's way to me in the end. At least I suspect it's your old one
Läs igenÄr du säker på att det är 22mm som gäller, rätt säker på att det är 20mm på min.
Edit: Fattar nu att du menade att du önskade att det vore 22mm, och det håller jag med om.
It isÄr du säker på att det är 22mm som gäller, rätt säker på att det är 20mm på min.
Edit: Fattar nu att du menade att du önskade att det vore 22mm, och det håller jag med om.
It’s lovely watch but those orange hands didn’t grow on me , so next time I go for gloss dial and none coloured handsÄr du säker på att det är 22mm som gäller, rätt säker på att det är 20mm på min.
The glossy is really nice actuallyIt’s lovely watch but those orange hands didn’t grow on me , so next time I go for gloss dial and none coloured hands
Good point , I have reminders set for that very purpose , I hope I have luck.Nice!
I guess you have to be fast on the order button.
Only 100 made.
That glossy dial is sickThe glossy is really nice actually
Congrats!!Gloss Black Dial Coming on Friday It was the last one 270 euro DHL incl. 24% VAT still needs to be paid once it comes to the customs.
Pure luck
ThanksCongrats!!