Kan inte lägga nu annonser men PM om du är intresserad (billi )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig ägt en Scurfa men har följt det från början, när det började dyka upp på WUS och snabbt fick en stabil fanbase. Inte omöjligt att en införskaffas i framtiden. Helst quartz och datum.Halloj Scurfa-fans - var håller ni hus? Postar dagens.
Aldrig ägt en Scurfa men har följt det från början, när det började dyka upp på WUS och snabbt fick en stabil fanbase. Inte omöjligt att en införskaffas i framtiden. Helst quartz och datum.
Hej och tack för inbjudan till tråden!
jag har suktat ett tag på en Scurfa, och idag när jag läste på mer blev jag hooked! Tryckte beställ på denna:
När väl Treasure Seeker dyker upp (he he), så kommer jag nog beställa en gul..
Så jag har ingen än att kunna kommentera. Men snart!
Fin samling där! Är du nöjd med Scurfa länken, hur känns den?
Topp tre favoriterna. Quartzare är grymma till vardags, även om man måste älska rotorvobblet på tysken.
Helt utan anmärkan. Jag tycker absolut den är värd priset.Fin samling där! Är du nöjd med Scurfa länken, hur känns den?
Vet inte, den är mycket skön på gummibandet åckså.Helt utan anmärkan. Jag tycker absolut den är värd priset.
Kul att höra! Jag har en på gummi och varit sugen på att testa länk. Men gummit är ju så otroligt skönt!Helt utan anmärkan. Jag tycker absolut den är värd priset.
Halloj!Blev det förresten en Treasure Seeker i gult?
Jag fick faktiskt tag på min beggad här på forumet. Men det skulle jag förutsätta.Vet inte, den är mycket skön på gummibandet åckså.
Man åker på tull när man beställer?
Yep. Tull it is!Jag fick faktiskt tag på min beggad här på forumet. Men det skulle jag förutsätta.
Snygg combo!
Kommer flippa denna MS21. Limiterad. Titan. Bästa Scurfan. Sjukt bra men har tröttnat. Scurfa-lovers får förtur. Skicka PM.Sjukt lite kärlek för Scurfa på Instagram.
Ny och nöjd ägare. Precis den typen av klocka som jag letat efter. Den kommer att få bekänna färg på jobbet framgent.Kommer flippa denna MS21. Limiterad. Titan. Bästa Scurfan. Sjukt bra men har tröttnat. Scurfa-lovers får förtur. Skicka PM.
Bra fångat. Måste vara den bästa Scurfan hittills.Ny och nöjd ägare. Precis den typen av klocka som jag letat efter. Den kommer att få bekänna färg på jobbet framgent.
Ni som har Scurfa: hur väl träffar sekundvisaren markörerna?
På min träffar den i princip allaNi som har Scurfa: hur väl träffar sekundvisaren markörerna?