• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

There she is 🤩
2D24ADE1-D048-4AA0-88A2-2745B221F881.jpeg

Denna får lämna, kommer inte överens med storleken tyvärr

Beställde tillslut en gul D1, efter att ha lagt alldeles för många timmar (igen) att läsa om och jämföra olika klockor. Borde bli en lysande sommarbeater :)

Någon som har hittat något trevligt gult gummiarmband som både finns i 20mm och där färgen matchar tavlan? Original Tropic är ett bra alternativ, men jag tycker det är lite för dyrt för att chansa om det inte blir bra.

• Like
Reactions: Jox
Beställt och betalat för klocka och länk, och fått betala tull och moms för hela summan, men när jag glad i hågen gick för att hämta klocka så var det bara ett tunt kuvert med en länk. Någon som vet om scurfa brukar skicka klocka och länk separat? Har så klart mejlat dem, men ingen svar än så länge. Paul och Alison verkar bra att ha att göra med, så ska nog lösa sig, men att den gula nu står som out of stock oroar mig en aning...

Senast ändrad:
Är det någon i tråden som har en MS20? PMa mig i så fall om den skulle vara till salu 👍
EDIT: Inte aktuellt längre.

Senast ändrad:
Någon annan än jag och @Jaggis som beställt nya M.S 21?

Såg att den finns på Ebay redan, trots att säljaren inte ens fått den än…

516FAA7A-C3F0-45E5-83D4-9D0A71089E54.jpeg
Samma fenomen som med bl.a. John Mayer G-Shock och Synchron Military. Inte helt ovanligt 🤷🏼‍♂️

Så dök även min M.S 21 upp.
Var inte ens sist… nr. 95/100
870FE08B-CA17-49FD-AF6D-179416D12ACF.jpeg
Härligt! Grattis! Den är bra, eller hur? Det är ju så fånigt men mil-sub insertet gör ju så mycket.

Det var faktiskt förra sommaren som @don segundo uppmärksammade mig på att märket inte var det skräp som jag redan dömt ut Scurfa för att vara. Glad att jag tänkte om och tänkte rätt! :)

Härligt! Grattis! Den är bra, eller hur? Det är ju så fånigt men mil-sub insertet gör ju så mycket.

Det var faktiskt förra sommaren som @don segundo uppmärksammade mig på att märket inte var det skräp som jag redan dömt ut Scurfa för att vara. Glad att jag tänkte om och tänkte rätt! :)
Tackar!🙂
Yes, mycket bra och min första Scurfa titan.
Lätt och smidig på armen i jämförelse med mina andra.
94F59E3F-4E20-44B3-B8E6-67ABAF8A2392.jpeg

Tillbaka
Topp