There she is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick tag på en så jag är jättenöjd. Fantastiskt bra spec till de pengarna. Inte mycket att klaga på.Glömde bort tiden.
Vet inte om jag var jättesugen ändå…
MS 21.
Satt och uppdaterade hemsidan en stund till i går kväll. Blev att jag klickade hem en också…Jag fick tag på en så jag är jättenöjd. Fantastiskt bra spec till de pengarna. Inte mycket att klaga på.
Det gjorde du rätt i! Grattis!Satt och uppdaterade hemsidan en stund till i går kväll. Blev att jag klickade hem en också…
Oops.
Samma fenomen som med bl.a. John Mayer G-Shock och Synchron Military. Inte helt ovanligtNågon annan än jag och @Jaggis som beställt nya M.S 21?
Såg att den finns på Ebay redan, trots att säljaren inte ens fått den än…
Scurfa Diver One M.S. 21 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Scurfa Diver One M.S. 21 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Wow!Förutom att vara svårfotograferad något djävulskt så finns det inte mycket att klaga på!
Hade en vanlig Diver One tidigare i titan, en blå, och den såg väl snudd på likadan ut förutom vridringsinlägget och annan färg på datumskivan men det är just i detaljerna som det avgörsWow!
Att du redan fått din.
Min väntas först på torsdag…
Första intryck?
Lätt och smidig på armen gissar jag?
Quartz är missförstått.Sjukt lite kärlek för Scurfa på Instagram.
Härligt! Grattis! Den är bra, eller hur? Det är ju så fånigt men mil-sub insertet gör ju så mycket.Så dök även min M.S 21 upp.
Var inte ens sist… nr. 95/100
Tackar!Härligt! Grattis! Den är bra, eller hur? Det är ju så fånigt men mil-sub insertet gör ju så mycket.
Det var faktiskt förra sommaren som @don segundo uppmärksammade mig på att märket inte var det skräp som jag redan dömt ut Scurfa för att vara. Glad att jag tänkte om och tänkte rätt!
Snygga! Läste någonstans, troligtvis på Scurfas IG, att det skulle komma en länk i titan till MS. Blir kul!Tackar!
Yes, mycket bra och min första Scurfa titan.
Lätt och smidig på armen i jämförelse med mina andra.
Tack!Snygga! Läste någonstans, troligtvis på Scurfas IG, att det skulle komma en länk i titan till MS. Blir kul!