• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

Passar inredningen i QSuite också, tror faktiskt klockan passar in i alla sammanhang :cigar:

Bilagor

• D835A824-B3FE-4278-B057-A66419C051F7.jpeg
    D835A824-B3FE-4278-B057-A66419C051F7.jpeg
    394.1 KB · Visningar: 37
Cirkulerar rätt sexiga spekulationsbilder på en RG YM på länk osv. Riktigt pepp på att se nya YM

Jag blev mycket förtjust i Falcons eye urtavlan. Detta kanske blir 2022 klock inköp. Kan tänka mig att det är ett riktigt schysst lyster i den tavlan. Alltid lockats utav meteorit urtavlorna och tänkt att nästa skall vara en Rolex med just meteorit urtavla men denna blev man ju riktigt nyfiken på:pompus:

Jag blev mycket förtjust i Falcons eye urtavlan. Detta kanske blir 2022 klock inköp. Kan tänka mig att det är ett riktigt schysst lyster i den tavlan. Alltid lockats utav meteorit urtavlorna och tänkt att nästa skall vara en Rolex med just meteorit urtavla men denna blev man ju riktigt nyfiken på:pompus:
Bäst att ställa dig i kö nu, gissar jag!

Tack! Hur är det jämfört med en modern 40mm-Sub? 😅 Hört att den ska sitta lite nättare.

Förresten, finns det några män här som bär 37mm-varianten?
Ungefär samma. Den har mer rundad boett och något smalare bandhorn än 6-siffrig sub. Längden från tipp till tipp är dock livsfarlig för små handleder på både nya subbar och YM40 i stål då ändlänkarna sticker ut.

YM37 har jag nog aldrig sett utanför Rolex hemsida eller AD.

Ungefär samma. Den har mer rundad boett och något smalare bandhorn än 6-siffrig sub. Längden från tipp till tipp är dock livsfarlig för små handleder på både nya subbar och YM40 i stål då ändlänkarna sticker ut.

YM37 har jag nog aldrig sett utanför Rolex hemsida eller AD.
Då kanske det i alla fall är värt att testa på 37:an…

Som sagt, ifall någon råkar ha en skulle uppskatta en liten bild! 😊

Tillbaka
Topp