• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Bild på min gamla 168622, tycker den är rejält underskattad bland män med smak för lite mindre klockor 😀
IMG_20200717_124004.jpg
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Enig, men å andra sidan var ju "listan" öppen på denna modell till skillnad från annat..bara två år eller så (kanske går fortare i realiteten).
Så det får man ju vara glad över. :)

Fast så är det nog med det mesta i ädelmetallväg...
Ta listan med nypa salt. Tror Bergström eller Nymans hade dessa inne för någon vecka sen.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Var på Krons och testade lite dinkor och herrejösses vad bra denna är.
Min nya målklocka!
Ska bara skaffa en 40-fotare först så man gör sig förtjänt av att bära den..😅

1C237C81-E172-4A28-B6B5-6B56A2835036.jpeg
Det här är den bästa tvåtonsmodellen i sortiment imo. Den är svår på bild med den matta tavlan men live är den slående bra.

Inte så ofta tillgänglig för köp men borde gå att få inom några månader om man ringer runt lite. Högt upp på vill ha listan.

Edit: ett par bilder skadar inte, även om de varit uppe i tråden tidigare

C76DFE59-B9A5-4E5B-B0BD-7AE08A0D3DD0.jpeg
D19F1002-971D-4B08-87AB-7DFC125A3CA3.jpeg
 
Senast ändrad:

FlipSwede

Audemars
Vill minnas att @FlipSwede åtminstone tidigare visat en WG YM2? Han kanske nattsuddar idag 😊
Nej Jag och Fru Katt gick och lade oss tidigt.....
Inget nattsudd igår tyvärr.

Men stämmer bra att jag har en trevlig äggkokarklocka som även funkar utmärkt att grilla medium-rare stekar med!


Det är rätt kul att vara ensam om att ha en,eller,jag har aldrig mött någon med en likadan.
YG TT och SS ser jag lite då och då,mestadels YG.
Men aldrig någon WG
 
Topp