Helt klart, 37 hade funkat den med men 40 är för stort.35:an såg extremt bekväm ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart, 37 hade funkat den med men 40 är för stort.35:an såg extremt bekväm ut!
OjJasså, det fanns en sådan hör tråd med. Egen 35 mm med lånad 40 mm för jämförelse![]()
![]()
Enbart testat 40 och 42 - bägge förstora. Ska försöka kika på en 35:a!Helt klart, 37 hade funkat den med men 40 är för stort.
Tavlan blir väldigt liten, så tror inte man ska välja en med hög kontrast mot boett. Dvs ingen blå tavla. Trodde den skulle bäras lite större, mer som min 35,5 mm TOG.Enbart testat 40 och 42 - bägge förstora. Ska försöka kika på en 35:a!
Låter rimligt! Tack för tips. Nu ska man bara hitta en att testa hehe. Helguld är ju råfett verkligen, speciellt på sommaren!Tavlan blir väldigt liten, så tror inte man ska välja en med hög kontrast mot boett. Dvs ingen blå tavla. Trodde den skulle bäras lite större, mer som min 35,5 mm TOG.
![]()
Blänker fint men lite tung. Får härda ut helt enkelt då det blir året semester/seglarklocka.Låter rimligt! Tack för tips. Nu ska man bara hitta en att testa hehe. Helguld är ju råfett verkligen, speciellt på sommaren!
Det är inte lätt, kämpa!!Blänker fint men lite tung. Får härda ut helt enkelt då det blir året semester/seglarklocka.
Tycker att du kan borsta bandhornen på den därBlänker fint men lite tung. Får härda ut helt enkelt då det blir året semester/seglarklocka.
Tanken slog mig, gjorde det på en Daytona tidigare, men YM är så pass runda att man hade behövt ta bort för mycket guld för att få dem plana. Med lapping och fasning hade det gått. Tyvärr har jag inte det här hemma... Sedan är det lite härlig Breitlingkänsla så här. Bor ändå i GBG.Tycker att du kan borsta bandhornen på den därOch om du blir missnöjd så köper jag den
![]()
Grym sammansättning! Güld, vit tavla och Onyx! Sen att den får vistas på båt i solsken gör ju inte saken värre… Grymt!Tavlan blir väldigt liten, så tror inte man ska välja en med hög kontrast mot boett. Dvs ingen blå tavla. Trodde den skulle bäras lite större, mer som min 35,5 mm TOG.
![]()
PS… TOG:n är inte direkt dålig den heller, wow!Tavlan blir väldigt liten, så tror inte man ska välja en med hög kontrast mot boett. Dvs ingen blå tavla. Trodde den skulle bäras lite större, mer som min 35,5 mm TOG.
![]()
Wow, 35mm är ju en perfekt size.. kör själv 34mm OP och den är något liten, 36mm DJ är i princip perfekt men liiiite stor..Jasså, det fanns en sådan här tråd. Egen 35 mm med lånad 40 mm för jämförelse![]()
![]()
Väger iof bara drygt 130g. Men nya i titan hade varit sjuk i typ 37.Wow, 35mm är ju en perfekt size.. kör själv 34mm OP och den är något liten, 36mm DJ är i princip perfekt men liiiite stor..
En i stål hade varit nice med tanke på vikten..
Mm. Snyggt! Den gör sig grym nu på sommaren.Vill inte påstå att jag ångrar att jag sålde denna men den var riktigt trevlig på sommaren.![]()
Hade överlag gärna sett mer Rolex i mindre sizesVäger iof bara drygt 130g. Men nya i titan hade varit sjuk i typ 37.
Galet fin YM35!Jasså, det fanns en sådan här tråd. Egen 35 mm med lånad 40 mm för jämförelse![]()
![]()
Aaaaah! Min OCD!!!!!(Dyng)rauk![]()
Haha jag såg det efteråt!Aaaaah! Min OCD!!!!!
Bra där! Man kan alltså pröva med ett vanligt tropic-gummi, utan böjda ändar. Ser bra ut liggande, kan du tänka dig att posta några wristshots från olika vinklar?