• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

Jasså, det fanns en sådan hör tråd med. Egen 35 mm med lånad 40 mm för jämförelse
IMG_4197.jpeg
IMG_4611.jpeg
Oj😍😍
Ruskigt fin

Tavlan blir väldigt liten, så tror inte man ska välja en med hög kontrast mot boett. Dvs ingen blå tavla. Trodde den skulle bäras lite större, mer som min 35,5 mm TOG.
IMG_4093.jpeg
Låter rimligt! Tack för tips. Nu ska man bara hitta en att testa hehe. Helguld är ju råfett verkligen, speciellt på sommaren!

Tycker att du kan borsta bandhornen på den där 😍 Och om du blir missnöjd så köper jag den ;)
Tanken slog mig, gjorde det på en Daytona tidigare, men YM är så pass runda att man hade behövt ta bort för mycket guld för att få dem plana. Med lapping och fasning hade det gått. Tyvärr har jag inte det här hemma... Sedan är det lite härlig Breitlingkänsla så här. Bor ändå i GBG.

Tavlan blir väldigt liten, så tror inte man ska välja en med hög kontrast mot boett. Dvs ingen blå tavla. Trodde den skulle bäras lite större, mer som min 35,5 mm TOG.
IMG_4093.jpeg
Grym sammansättning! Güld, vit tavla och Onyx! Sen att den får vistas på båt i solsken gör ju inte saken värre… Grymt!

11B14A23-84F9-42C6-990B-FA7734BD2C2E.jpeg

Sommarkvällsljus. Måste säga att jag är rätt förvånad över av hur mycket denna har överimponerat på mig. Även om förväntan var hög. 10+ dagar in och upptäcker fortfarande helt nya sidor av denna. 🤩

Är det någonting ni kan relatera till? 🤙🏻

Tillbaka
Topp