Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur går det med nya kärleken? Får vi se lite fler bilder ute i det vilda?Blev en tidig semester i år. Herregud va skönt det ska bli att uppleva sommaren med denna skönhet. Överväger nästan att överge min värdelösa Motorola och köpa ny lur bara för att få en kamera som inte suger. Hur annars ska jag göra denna pjäs rättvisa?
![]()
Tyvärr så har jag ingen vana att ta bilder men ska bättra mej nu med denna pjäs. Ska ta en i solljus nästa gång så man får se glittret. En mulen bild påväg till affären kan jag bjuda på dockHur går det med nya kärleken? Får vi se lite fler bilder ute i det vilda?
Ja en YM tycks ha den effektenMed det sagt är detta verkligen drömklockan. Har helt lagt samlingen åt sidan sen jag fick denna. Eventuellt kanske man kikar på några extra band men den sitter så bra på oysterlänken!!
Couldn't agree more.Som sagt, det är vid havet vi trivs.
![]()
Har aldrig sett en platinum dial i det vilda, kan tänka mig att det överträffar bildernaÄlskar hur mycket den gnistrar i solen. Men ännu snyggare är den i indirekt solljus/skugga
![]()
![]()
Det är stor skillnad i verkligheten. Ska vara otroligt tydlig med att min telefon (Motorola) har en bedrövligt dålig kamera. Gör inte klockan rättvisa för fem öre men kan inte låta bliHar aldrig sett en platinum dial i det vilda, kan tänka mig att det överträffar bilderna
Såg dock en tvåtons 35mm YM med vit tavla häromdagen ute i skärgården, men var på en dam i sällskap, inte läge att ge en komplimang från en främling...
Kan bara hålla med! Vit tavla på helguldslänk i 35mm som @Aurum har är helt otroligt vackert.Tycker även dom första helguld med bland annat vit urtavla är löjligt fräscha. Nånting med bezelns förhöjda siffor som gör sig så bra i olika material!!!
Tog en heldag på sjön igår. Fick äntligen inviga YM som en ordentlig badklocka. Över en timme oavbrutet badande utan problem. Vilken jävla pjäs alltså. Lika snygg som den är användbar
![]()
Snygg bild!
Bada utan problem med en ym tänka sig att det gickTog en heldag på sjön igår. Fick äntligen inviga YM som en ordentlig badklocka. Över en timme oavbrutet badande utan problem. Vilken jävla pjäs alltså. Lika snygg som den är användbar
![]()
![]()
Vill inte skrämma folket men jag måste varit 90 centimeter djupt när det var som värst. Förvånad att skallen inte kollapsade av trycketBada utan problem med en ym tänka sig att det gick![]()
Kört med denna nonstop sedan onsdags. Varit med på utflykter , skärgårdsmiljö , skansen, bad, shopping, krogen, osv…
![]()
Finns inget bättre än att ta livsbeslut baserat på klockintressetMin YM inspirerade mig att ta ett steg närmare yachten...️
![]()
Haha, Rolex tänker sig nog att besluten oftast går i andra riktningen, men så är det när klockorna är inspirerande nogFinns inget bättre än att ta livsbeslut baserat på klockintresset![]()
Fyfan i helvete va snyggt. Har du tips på band som skulle passa platinum tavlan?För första gången på två år testar jag ett gummiband (navy).
![]()