Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte att potatismoset såg ut som sås först och tänkte att här har vi en herre med koll på den där tallriksmodellenTidlös design säger hej till 70-talsmat.
![]()
Ja men vad fan trodde ni???
Klart den fick bada.
![]()
Jo.Det var väl ungefär sådär vi inte skulle göra?
I alla fall rentvättad innan överlämnandet.Känns bra att vara efter Jabla. Alla eventuella blessyrer och skador kan direkt härledas till bastubad och andra av herr Jabla utförda experiment!![]()
Din gamle skojare, jag tror min dotter skulle uppskatta en sån där grod-klockaTjohoo!
Ska bli spännande detta! Lägg ner Rollen i paketet så skickar jag tillbaka en perfekt sommarklocka!
![]()
@jabla
Nu får du bestämma dig. Ska hon ha en grodklocka eller en F.P .Journe?Din gamle skojare, jag tror min dotter skulle uppskatta en sån där grod-klocka![]()
Ja men vad fan trodde ni???
Klart den fick bada.
![]()
WR 50 på kvalitetsur skall tåla att doppas i vatten, dessutom konstaterades det att den var tät innan badet. Tror tom att det hade gått på garantin om den mot all förmodan blivit vattenskadad.Jag tror du kan behålla den där klockan.......
Som Passaround-startare tycker jag det var ett bra och lagom försiktigt test! Kul att se att klockan tål ett dopp.WR 50 på kvalitetsur skall tåla att doppas i vatten, dessutom konstaterades det att den var tät innan badet. Tror tom att det hade gått på garantin om den mot all förmodan blivit vattenskadad.
Det blir ingendera, har köpt en Santos DemoiselleNu får du bestämma dig. Ska hon ha en grodklocka eller en F.P .Journe?![]()
Tjohoo!
Ska bli spännande detta! Lägg ner Rollen i paketet så skickar jag tillbaka en perfekt sommarklocka!
![]()
@jabla
Står inget om resistent mot öl alltså?..Står water resistant på baksidan...
![]()
Nej, därför blev det vatten.Står inget om resistent mot öl alltså?..
......... Mycket trevlig början. Absolut en hiss! Tycker den sitter som en smäck. Ska bli härligt att få leka med den i några dagar. Äventyret fortsätter!
Nu efter några dagar undrar man ju hur äventyret fortsatt?![]()