Ekberget
Silver
Haha! Varje kväll äre 40 sidor klocksnackande o läsa igenom. Influencerbrudarna ser ju likadana ut allihop. Räcker o se enSluta titta på influencerbrudarna så får du tid över![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Varje kväll äre 40 sidor klocksnackande o läsa igenom. Influencerbrudarna ser ju likadana ut allihop. Räcker o se enSluta titta på influencerbrudarna så får du tid över![]()
Någon som har något bra tips på springcykel / balanscykel av lite bättre kvalité? Har kikat på woom 1 eller ride early lutar åt en woom någon som testat?
Jag hade valt nettocykeln alla dagar i veckan. Tror inte att den prisskillnaden gör barnen till bättre cyklister.Köpte Froggy Tadpole mini i slutet på sommaren till tredje barnet. Denna har 10 tums hjul. Klart mycket bättre kvalitet än den från Netto som de andra två hade. Men de lärde sig cykla och den kostade 1/9 av priset.
Froggyn är ändå värd det. Jag ler varje gång jag tar fram den.![]()
Satte mina ungar på skidor vid liten ålder och dom är läkare och jurister nu.Köpte Froggy Tadpole mini i slutet på sommaren till tredje barnet. Denna har 10 tums hjul. Klart mycket bättre kvalitet än den från Netto som de andra två hade. Men de lärde sig cykla och den kostade 1/9 av priset.
Froggyn är ändå värd det. Jag ler varje gång jag tar fram den.![]()
Jag satte mina på trehjuling. Blir de lodare nu?Satte mina ungar på skidor vid liten ålder och dom är läkare och jurister nu.
Bara om ni är bajare.Jag satte mina på trehjuling. Blir de lodare nu?![]()
Nänänä. Ingen bajare här inte.Bara om ni är bajare.
Bugaboo alltså. Snacka om märklig hype. Men antar de marknadsförde sig helt rätt med bloggar o influencers precis i begynnelsen när det blev poppis. Knappast råd o rön man tittar på längre.Det har säkerligen avhandlats tidigare men, syskonvagn...
Frugan vill absolut ha en Bugaboo. Jag är lite måttligt road av det då vi har en idag som jag anser vara en hög med billig plast. Vill ha något stadigt! Har ni några tips? Ju bredare platser det destå bättre. Vi får inga bebisar, vi får typ tonåringar direkt...
Skoja inte, helt obegripligt. Har stått ut i snart tre år! Enough is enough!Bugaboo alltså. Snacka om märklig hype. Men antar de marknadsförde sig helt rätt med bloggar o influencers precis i begynnelsen när det blev poppis. Knappast råd o rön man tittar på längre.
Vi var ganska nyss i köpartagen efter en syskonvagn. Frun skulle absolut ha en bugaboo, jag var mer inne på Emmaljunga som vi hade tidigare men i dubbelutförande. Vi kompromissade och köpte en bugaboo. Den känns sjukt plastig. Emmaljunga vi hade hade kändes otroligt mycket mer gedigen och välbyggd!Det har säkerligen avhandlats tidigare men, syskonvagn...
Frugan vill absolut ha en Bugaboo. Jag är lite måttligt road av det då vi har en idag som jag anser vara en hög med billig plast. Vill ha något stadigt! Har ni några tips? Ju bredare platser det är destå bättre. Vi får inga bebisar, vi får typ tonåringar direkt...
Det har säkerligen avhandlats tidigare men, syskonvagn...
Frugan vill absolut ha en Bugaboo. Jag är lite måttligt road av det då vi har en idag som jag anser vara en hög med billig plast. Vill ha något stadigt! Har ni några tips? Ju bredare platser det är destå bättre. Vi får inga bebisar, vi får typ tonåringar direkt...
Bugaboo alltså. Snacka om märklig hype. Men antar de marknadsförde sig helt rätt med bloggar o influencers precis i begynnelsen när det blev poppis. Knappast råd o rön man tittar på längre.
Håller faktiskt inte med. Vi körde Bugaboos dubbelvagn och tyckte att den var supersmidig, och framförallt då att kunna växla mellan singel- och dubbelvagn. Dessutom får man tillbaka en bra slant när man sedan säljer den.Vi var ganska nyss i köpartagen efter en syskonvagn. Frun skulle absolut ha en bugaboo, jag var mer inne på Emmaljunga som vi hade tidigare men i dubbelutförande. Vi kompromissade och köpte en bugaboo. Den känns sjukt plastig. Emmaljunga vi hade hade kändes otroligt mycket mer gedigen och välbyggd!
Där ser man, så klart man kan ha olika åsikter. Väldigt besviken på Buffalon vi kör hittils. Just bygg kvaliten, den är ranglig och plastig rak igenom. Sen så ska dom absolut ha en high five för att den är smidig att plocka in och ut ur bilen.Håller faktiskt inte med. Vi körde Bugaboos dubbelvagn och tyckte att den var supersmidig, och framförallt då att kunna växla mellan singel- och dubbelvagn. Dessutom får man tillbaka en bra slant när man sedan säljer den.
Visst är den smidig att ha o göra med på så vis men det är väl kanske sällan man växlar mellan enkel o dubbelläge ja. Nu har vårat barn nr.2 inte kommit till världen än så vi kör vagnen i enkelläge än sålänge.Där ser man, så klart man kan ha olika åsikter. Väldigt besviken på Buffalon vi kör hittils. Just bygg kvaliten, den är ranglig och plastig rak igenom. Sen så ska dom absolut ha en high five för att den är smidig att plocka in och ut ur bilen.
I vilket scenario klämmer man ihop vagnen och kör singel? Har inbillat mig att det är någonting man inte gör ens någon gång i veckan?
Där ser man, så klart man kan ha olika åsikter. Väldigt besviken på Buffalon vi kör hittils. Just bygg kvaliten, den är ranglig och plastig rak igenom. Sen så ska dom absolut ha en high five för att den är smidig att plocka in och ut ur bilen.
I vilket scenario klämmer man ihop vagnen och kör singel? Har inbillat mig att det är någonting man inte gör ens någon gång i veckan?
Vilka olika uppfattningar man kan ha. Nu är det tre år mellan våra barn så dottern (äldst) var på sluttampen gällande vagn när lillebror kom. Men vi bor på gångavstånd från dagis så under föräldraledigheten åkte vi till dagis i dubbelvagn, lämnade storasyster och ställde sedan om vagnen till singel tills det var dags att hämta storasyster igen. Visst, man fick ett säte över men det lades under vagnen och dumpades sedan av hemma innan dagens övriga aktiviteter företogs. Vi tyckte att det var ytterst smidigt iaf.Visst är den smidig att ha o göra med på så vis men det är väl kanske sällan man växlar mellan enkel o dubbelläge ja. Nu har vårat barn nr.2 inte kommit till världen än så vi kör vagnen i enkelläge än sålänge.
Vi kör med Thule chariot sport två med "hängmatta" för den lilla tänker vi när båda ska åka vagn annars kör vi en singel med ståbräda.Det har säkerligen avhandlats tidigare men, syskonvagn...
Vi klämde på en och tur min fru är smålänning (prismedveten), den höll inte måttet för de pengarna. Vi har en kronan nu som vi gillar.Skoja inte, helt obegripligt. Har stått ut i snart tre år! Enough is enough!
Sån skillnad i kvalité på julkalendern nu kontra förr. Försökte ge det en chans men tycker det är riktigt uselt. Julkalendern va ju nått som samlade hela familjen när jag va ung, vuxna som barn.Kan tipsa om att youtuba Sunes jul för att dryga ut årets julkalender. Upptäckte även att Linus på linjen är golden för min 4-åring. Gapskrattar!
Sunes jul finns på svt play, så slipper man reklamen på tuben.Sån skillnad i kvalité på julkalendern nu kontra förr. Försökte ge det en chans men tycker det är riktigt uselt. Julkalendern va ju nått som samlade hela familjen när jag va ung, vuxna som barn.
Edit: sunes jul va för övrigt heeela fantastiskt. Tack för tips om Youtube! Hade den på dvd en gång i tiden![]()
De två senaste åren har varit riktigt bra. Årets? Fruktansvärd.Sån skillnad i kvalité på julkalendern nu kontra förr. Försökte ge det en chans men tycker det är riktigt uselt. Julkalendern va ju nått som samlade hela familjen när jag va ung, vuxna som barn.
Edit: sunes jul va för övrigt heeela fantastiskt. Tack för tips om Youtube! Hade den på dvd en gång i tiden![]()
Nice! Jag märker inte reklam med Youtube premium. Största fördelen är att kunna dra ner offline content smidigt.Sunes jul finns på svt play, så slipper man reklamen på tuben.
Nice! Jag märker inte reklam med Youtube premium. Största fördelen är att kunna dra ner offline content smidigt.
Testa denna...Sunes jul finns på svt play, så slipper man reklamen på tuben.
Kör den mesta YouTuben på Apple TV men tack för tipset. Ska kika in på datorn