Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Körde du sandhamnsöringen?Bästa tråden på klocksnack!
Är det några som ska ställa upp på sandhamnsöringen i helgen? 8/10
Skit fiske på er
Japp det gjorde jag! Gick ingen bra dockKörde du sandhamnsöringen?
5 godkända fiskar på 28 lag känns ju lite hårt.Japp det gjorde jag! Gick ingen bra dock
Aa, var lite läskigt ett par gånger pga av vädret.5 godkända fiskar på 28 lag känns ju lite hårt.
Spännande vind också, både styrka och riktning.
Tar man upp all fisk på Sandhamnsöringen? Det där ser ju ut som vild HÖ...Aa, var lite läskigt ett par gånger pga av vädret.
Här är fiskarna!
Japp man tar upp om dom är godkända, finns speciella regler för hur dom ska se ut, måste vara helblank, 52cm och Odlade eller avlade från odlade.( fun fact; den stora till vänster en odlad från finland)Tar man upp all fisk på Sandhamnsöringen? Det där ser ju ut som vild HÖ...
Väldigt kul tävling, dock så känns formatet rätt förlegat. Hade varit bättre om man tillämpade c\r med mätsticka, hoppas det blir så i framtiden!Japp man tar upp om dom är godkända, finns speciella regler för hur dom ska se ut, måste vara helblank, 52cm och Odlade eller avlade från odlade.( fun fact; den stora till vänster en odlad från finland)
Med tanke på att det är "slutet" på säsongen så blir det inte så många öringar där ute så därför har dom reglerna så. Fredde Sjöblom sa massa saker att så länge han har tävlingen så kommer det vara så.
Stort grattis!En avkopplande fisketur i det fina vädret, hoppades på några abborrar. . .
Fisketuren slutade efter 1.5 timmar med personligt rekord 13.5kg/122cm, totalt 7 gäddor med en totalvikt på över 35kg.
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. .. En sak är säker, jag kommer aldrig mer bada i denna sjö.
Dags för hemfärd, fortfarande i chocktillstånd.
Wow! Stort grattis!En avkopplande fisketur i det fina vädret, hoppades på några abborrar. . .
Fisketuren slutade efter 1.5 timmar med personligt rekord 13.5kg/122cm, totalt 7 gäddor med en totalvikt på över 35kg.
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. .. En sak är säker, jag kommer aldrig mer bada i denna sjö.
Stort Grattis, körde du release?En avkopplande fisketur i det fina vädret, hoppades på några abborrar. . .
Release me... Sjukt mycket gäddor i sjön, dragit upp närmare 50 gäddor på 1 månad, 3st har fått följa med hem till svärmor som är osedvanligt hungrig.Stort Grattis, körde du release?
Jahopp! Då är det bara dela med dig om var det är någonstansRelease me... Sjukt mycket gäddor i sjön, dragit upp närmare 50 gäddor på 1 månad, 3st har fått följa med hem till svärmor som är osedvanligt hungrig.
De få gånger jag kör spinn efter HÖ kör jag med en shimano sustain, mycket trevlig och lätt rulle!Havsöringsfiske: Vad rekommenderar ni för haspelspö för mestadels fiske från land.
Har köpt en bra abu revo rulle och ett gäng kustbeten. Klämde på Svartzonker havsöringsspö (kändes lite svajigt) och shimano och Berkeley idag men blev inte klokare.
Även intresserad av vad nu tycker om Savage Gear och BFT.
//Freddan
Många vill ju ha lite längre spön när man fiskar från land 11-13fot ibland tom 15.Havsöringsfiske: Vad rekommenderar ni för haspelspö för mestadels fiske från land.
Har köpt en bra abu revo rulle och ett gäng kustbeten. Klämde på Svartzonker havsöringsspö (kändes lite svajigt) och shimano och Berkeley idag men blev inte klokare.
Även intresserad av vad nu tycker om Savage Gear och BFT.
//Freddan
Krigare.Var ute i helgen, lördag 1c med ca 10s/m
Bröt is i en kanal på morgonen...
Söndag, snö -1,5c och ca 12s/m
Behöver jag nämna att vi var ensamma ute?
Kanske inte så konstigt
Var ute i helgen, lördag 1c med ca 10s/m
Bröt is i en kanal på morgonen...
Söndag, snö -1,5c och ca 12s/m
Behöver jag nämna att vi var ensamma ute?
Kanske inte så konstigt
Tog upp båten i slutet av oktober, men har den stående på trailer.Riktigt nice jobbat!
Jag fegade och tog upp båten för ca 2 veckor sedan.