Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar!Sådärja!
Tackar. Det var verkligen på håret dock, hade svårt att hitta gäddan så en 70, 75 och en avslutande fisk på 101 som tog oss till semi.Gratulerar!
Hade lätt varit med om jag inte huserat i Luxembourg detta år...
600:-, använd 2 månader 2016.Någon som är sugen på ett Svartzonker Signature Jerk 7?
Ska du fiska gädda med lite större beten så är det bara att glömma det skitspöt. Bättre du köper nått begagnat på tex fiskesnack.com .Har skummat tråden men inte hittat det jag sökte, om det ändå finns så får ni tillrättavisa mig.
Jag tänkte prova på fiske i sommar och behöver lite tips och råd om vad för utrustning jag ska skaffa mig.
Tänkte börja med billigare grejer, t.e.x https://www.jula.se/catalog/fritid/fiske/fiskespon-och-rullar/insjofiskespon/haspelset-772215/
Men vad behöver jag mer, vilka drag etc etc?
Tanken är väl att fiska det som finns här nere i Skåne, och vad jag förstått så ska det vara lite abborre, gädda och dylikt.
När jag är i stora staden brukar jag lufsa in till Lundgrens. Har kikat många gånger utan att ha nappat om man ska vara lite lustig. Har för mig att dom är rätt ensamma om märket i Sverige? Verkar vara riktigt bra grejer!Nytt gear inför säsongen som snart drar igång, så redo
St Croix Top N Tail
Daiwa Coastal
Tänker du på rullen eller spöt? Har själv aldrig varit på lundgrens men alltför ofta på Söders Sportfiske som har båda grejerna Är supernöjd!När jag är i stora staden brukar jag lufsa in till Lundgrens. Har kikat många gånger utan att ha nappat om man ska vara lite lustig. Har för mig att dom är rätt ensamma om märket i Sverige? Verkar vara riktigt bra grejer!
Jag tänker på spöt! Har bara hört positiv info om märket. Tackar för infon! Måste besöka Söders Sportfiske nästa gång!Tänker du på rullen eller spöt? Har själv aldrig varit på lundgrens men alltför ofta på Söders Sportfiske som har båda grejerna Är supernöjd!
Har skummat tråden men inte hittat det jag sökte, om det ändå finns så får ni tillrättavisa mig.
Jag tänkte prova på fiske i sommar och behöver lite tips och råd om vad för utrustning jag ska skaffa mig.
Tänkte börja med billigare grejer, t.e.x https://www.jula.se/catalog/fritid/fiske/fiskespon-och-rullar/insjofiskespon/haspelset-772215/
Men vad behöver jag mer, vilka drag etc etc?
Tanken är väl att fiska det som finns här nere i Skåne, och vad jag förstått så ska det vara lite abborre, gädda och dylikt.
Stick in till sportfiskegiganten på lundavägen, förklara vad du tänkt fiska så hjälper dem dig så du får rätt grejer. Dem är riktigt bra där
Skulle precis tipsa om samma ställe, Sportfiskegiganten är bra.Toppen, tittar in där!
Vi hörs framöver och bokar in något. Jag har för mig att @Jaggis har någon bra kontakt att hyra båt av i furusunds-krokarna(?)Kommer flytta till Lidingö i höst och tar gärna fisketips i området. Gillar allt fiske!
Och vill ngn ha fiskesällskap skriv ett PM!
Vi hörs framöver och bokar in något. Jag har för mig att @Jaggis har någon bra kontakt att hyra båt av i furusunds-krokarna(?)
Gädd-gtg i Furan?!
Har en svartzonker 7ish fot jerk-pinne för en femhundring.Har fått en Ambassadeur 6500 C3 från -93 av min far som köpte den då. Den är i absolut nyskick! Tänkte köra Jerk med den måste bara hitta ett vettigt spö