• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora fisketråden (linan?).

Jimpa

Panerai
Dåliga isar här med . Men kanske nu när monsterkylan kom med snön. Ska ut o kika framöver . Såg riktigt mysigt ut med färsk abborre :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Ytterligare en halvtimme senare :)
DSC_0333.JPG
mums
Ser inte dumt ut!
 

Fred72

Cartier
Lurig is, 2 decimeter snö uppepå isen och is i olika lager, ljus i det övre skiktet och mörk/vattnig i det undre. Hackade mig igenom isen med en morakniv fasttejpad på en rundstav utan problem.
Länge sedan jag var så här våghalsig men är man hungrig så är man...
 

UncleBear

Panerai
Nära nu till havsöringpremiären här i fiskelägret i Göteborg. Är grymt skönt att få ställa sig på samma sten som jag gjort de senaste sju åren för att tro på rekord för att sedan ha en krökt nacke på hemvägen.
Träningsläger utomlands tidigare i år på ubåt för att lära mig att tänka som en fisk hjälper sannolikt inte...
IMG_1762.JPG

Skitfiske på er alla!
 

UncleBear

Panerai
Funderar på taktik inför höpremiären på lördag. Eftersom det har varit lite kallt är min tanke att ta ett kortare pass vid 11-13 när vattnet vänder och nöta på grunda vikar. Hörde någon som sa att borstmasken leker redan vilket kan ändra planen. Okulärbesiktning i morgon...
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Funderar på taktik inför höpremiären på lördag. Eftersom det har varit lite kallt är min tanke att ta ett kortare pass vid 11-13 när vattnet vänder och nöta på grunda vikar. Hörde någon som sa att borstmasken leker redan vilket kan ändra planen. Okulärbesiktning i morgon...
Lycka till. Skitfiske på dig ;)
 

kalufsen

Panerai
Skall försöka få in ett pass på söndag, annars blir det nog inte tyvärr för en helgen 22-23 :/ Skall iofs till Dubai under påsk så det är inte fy skam det heller :D
 
image.jpeg
81 cm Västkustöring, dock Besa men vad gör det. Tog en sill-imitation över en djupbrant nära ett grundområde och kunde återsättas efter ett par bilder!
Super! Själv väntar jag med sedvanlig spänning på första veckan i Jämtland där vi har några hundra meter ström för oss själva. Där fiskar jag torrfluga med splitcane spö och kanske med silkelina. Hur man gör det är ointressant. Det viktiga är att man mår väl!
 
Topp