Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte dumt ut!Ytterligare en halvtimme senare
mums
Närmare till sjön .@Fred72 långt till affären?
Skapligt sugen på att dra ut och fiska nu assåNågon som följt pike fight på youtube? Var sjukt bra tycker jag
Gillar den också! Har inte sett sista avsnittet ännu!Någon som följt pike fight på youtube? Var sjukt bra tycker jag
Bara jag som stör mig på filtret de kör med på pikefight och andra videos?Gillar den också! Har inte sett sista avsnittet ännu!
Om du inte sett Freewaters andra produktioner så kolla dom också, riktigt duktiga på film!
Jag tycker det är niceBara jag som stör mig på filtret de kör med på pikefight och andra videos?
Det är inte säsong för havsöring förrän 1 april.
Havsöring i Gbg trakten, fick 3-4 stycken under en kort period där
Inte dåligt Vart brukar du fiska någonstans?Nytt gear inför säsongen som snart drar igång, så redo
St Croix Top N Tail
Daiwa Coastal
En kille på Fiskesnack som släppte sitt Top N Tail, helt nytt fast med en rabatt på 1k! Kunde inte hålla mig då! Mälaren och Nynäs brukar det bli! Själv?Inte dåligt Vart brukar du fiska någonstans?
Smart att passa på Okej nice. Trosa och Värmdö, de är där jag har tillgång till båtEn kille på Fiskesnack som släppte sitt Top N Tail, helt nytt fast med en rabatt på 1k! Kunde inte hålla mig då! Mälaren och Nynäs brukar det bli! Själv?
Förstår, man börjar bli skapligt taggad nu!Smart att passa på Okej nice. Trosa och Värmdö, de är där jag har tillgång till båt
Jag drömde att jag fiskade inatt i en liten kanal ute på Värmdö och fick en 5kg gädda där jiggen hade gått in genom munnen och upp ut genom huvudet. Bra skit.. hahaFörstår, man börjar bli skapligt taggad nu!
Lycka till. Skitfiske på digFunderar på taktik inför höpremiären på lördag. Eftersom det har varit lite kallt är min tanke att ta ett kortare pass vid 11-13 när vattnet vänder och nöta på grunda vikar. Hörde någon som sa att borstmasken leker redan vilket kan ändra planen. Okulärbesiktning i morgon...
Super! Själv väntar jag med sedvanlig spänning på första veckan i Jämtland där vi har några hundra meter ström för oss själva. Där fiskar jag torrfluga med splitcane spö och kanske med silkelina. Hur man gör det är ointressant. Det viktiga är att man mår väl!81 cm Västkustöring, dock Besa men vad gör det. Tog en sill-imitation över en djupbrant nära ett grundområde och kunde återsättas efter ett par bilder!