Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pimplade en del abborre när jag var liten. Minns att vi alltid fick napp. Ner med betet till botten, och sedan upp 10-20cm, typ.Det här med pimpling alltså. Vilken bluff. Har någon någonsin fångat något på det sättet?
jag satt 4 timmar utan så mycket som en bett.
haha ja casio har några sådana, jag ägde själv en PRW-7000 i förrfjolhttps://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/collection/wsc-1250h-1avef/
Har helt missat att denna finns?
en casio som säger till när man ska fiska.
inte så dyr heller=)
Skitkul med ytbete när gäddan hugger. Synd att det inte blev något men jag brukar aldrig vara ledsen över det, det är alltid kul att komma ut och fiska, oavsett resutlatblev lite gäddfiske idag, dock ingen lycka
håller helt medSkitkul med ytbete när gäddan hugger. Synd att det inte blev något men jag brukar aldrig vara ledsen över det, det är alltid kul att komma ut och fiska, oavsett resutlat
Brukar egentligen fara runt på mässor på sommaren och inhandla drag och utrustning för året men då detta år inte alls hör till det normala så tänkte beställa hem lite grejer.. utöver söder har ni något att rekommendera?
Tänkte mer på olika onlinebutiker, men den där var inte dum! Sett något liknande tidigare men mer lik typ en pig shad
https://www.olssonsfiske.se/ - bra ställe med schyssta priser.Brukar egentligen fara runt på mässor på sommaren och inhandla drag och utrustning för året men då detta år inte alls hör till det normala så tänkte beställa hem lite grejer.. utöver söder har ni något att rekommendera?
Tack för tipset, ska kika in utbudethttps://www.olssonsfiske.se/ - bra ställe med schyssta priser.
www.jiggar.nuBrukar egentligen fara runt på mässor på sommaren och inhandla drag och utrustning för året men då detta år inte alls hör till det normala så tänkte beställa hem lite grejer.. utöver söder har ni något att rekommendera?
Tack!www.jiggar.nu
De har mer än bara jiggar trots namnet!
Brukar egentligen fara runt på mässor på sommaren och inhandla drag och utrustning för året men då detta år inte alls hör till det normala så tänkte beställa hem lite grejer.. utöver söder har ni något att rekommendera?
Kikade in kanalgratis faktiskt då jag kollar en del på doms youtube kanal men det mesta jag skulle ha fanns inte där eller hade dom det inte i lager så fick bli dogger då dom hade allt plus en liten deal på Berkley L med litet frysfack.. hoppas nån folk öl går iTycker ju eg att man ska stödja sin lokala butik men det är inte alltid så lätt då det inte längre finns så många.
Dogger från nortälje har en bra hemsida
Happyangler e finskt tror jag men har aldrig haft några problem med beställda grejer där.
Sett att fiskejournalen har börjat sälja grejer oxå.
Kanalgratis är bra roliga och informativa filmer på youtube. Där kan man dessutom föra egna färg kombos på vissa mjukbeten om man vill ge sig på det.
Aldrig några problem med att beställa därifrån förutom att det är lätt att bocka i lite mer än man tänkt så prislappen blir lite större,,, än man tänkt.Gick ju snabbt detta, rekommenderas!
Jo det kan man lugnt säga att det varAldrig några problem med att beställa därifrån förutom att det är lätt att bocka i lite mer än man tänkt så prislappen blir lite större,,, än man tänkt.
Skitfiske
Iofs ingen ryggsäck men jag fick hem en Berkley system bag L igår och jag e riktigt nöjdär det någon som kan rekommendera en fiskeryggsäck?
typ som den här
Har du agnat kroken med en badanka?blev lite gäddfiske idag, dock ingen lycka
haha nä det är en popper, ett ytbete för gäddaHar du agnat kroken med en badanka?
Intressant!haha nä det är en popper, ett ytbete för gädda
vet faktiskt inte hur bra ankan är, men flytbeten formade efter möss och grodor brukar fungera rätt bra
Ytbetena är grymma, har en fet anka som gäddorna gillar att följa efter. Problemet är dock att den fastnar lite för mycket i näckrosorna. En kompis har ett ytbete som inte ska efterlikna något utan bara försöka få gäddan att bli intresserad, den fastnar typ aldrig då den har krokarna på ovansidan som din. Han har fått fyra-gäddor på det ytbetet än så länge.haha nä det är en popper, ett ytbete för gädda
vet faktiskt inte hur bra ankan är, men flytbeten formade efter möss och grodor brukar fungera rätt bra