Har för mig att Lundgrens marknadsför märket! Skall vara mycket bra.Har ett St.Croix spö på ingång, bjuder på en bild när det landat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att Lundgrens marknadsför märket! Skall vara mycket bra.Har ett St.Croix spö på ingång, bjuder på en bild när det landat
Har för mig att Lundgrens marknadsför märket! Skall vara mycket bra.
Bra grejjer!
Tack! Nittiotal tror jag. Har en metrev påCool rulle där Gummo! Det är klart det skall vara vintage även på rullfronten! Eller... är den ny
Klockan är ju inte så dum heller!
Kul med oldschool!Bra grejjer!
Du får leta nån lämplig rulle på loppis!Kul med oldschool!
Har kvar denna klenod, dock är rullen borta..
Många napp men bärgade inget! Lillkillen, snart 4, imponerade med ett enormt tålamod.
Jo AnytecSjysst båt! är det månne en Anytec?
Jag tror även grabben har större tålamod än mig. Jag gav upp för tre år sedan och lämnade spö och hela rasket till förfogande på polarns landställe.
Jo Anytec
Då får polarn passa grejerna tills du får lite tålamod...
Vart kör då någonstans?Glömde lägga en post här igår, hamnade bara i "vad gör du nu".
Tror jag drar iväg nån timme nu också innan resterande hushåll vaknar
Tandådalen, SälenVart kör då någonstans?
Inte dåligt ser ut som en riktig best, själv Fiskade jag i Lund igår, fick 4 aborrar a 100g styck!Bara 6.8 från förra helgen men stark som ett ånglok iaf!
Äää, indikerar du att fiskespön inte ser ut så där längre..?Kul med oldschool!
Har kvar denna klenod, dock är rullen borta..
Varit i Finska skärgården och fiskat i veckan. Väldigt mycket fisk men tyvärr ingenting större.
Kul med dubbelhugg
"Största"
Ni får ursäkta semesteroutfiten
Svårt att säga, ålder på rullen? Bild?Vad är en begagnad Ambasadör 5000 värd mellan tummen och pekfingret? Någon som har koll?