Gosat oxåBara titta va?
Inte köpa, även om två av dom var "lediga"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gosat oxåBara titta va?
Men inget tingat? hur klarade ni av detGosat oxå
Bara titta va?
Dotterns kompis som har dom. Så vi passade på att gosa med dom innan dom lämnar inom ett par veckor.Men inget tingat? hur klarade ni av det
Måste passa på att fråga ang val av ras även om din har gått ur tiden. Bouvier är ju långt ifrån någon dussinjycke, hur kom det sig att det blev en sån en gång i tiden?Den gamle:
Då faller allt på plats! Kul och udda val av ras!@Jens
När jag bodde i Usa hade en kompis där en Bouvier som bestämde sig för att jag och han var bästisar. Han var helt klart mer fäst vid mig än kompisarna. Jag hade ingen aning om rasen innan, men lånade honom en hel del där och tyckte om sättet han var på. Lagom stor, lugn och "allergivänlig" alltså inga kopiösa mängder hundhår överallt.
När mitt ex bestämde oss för att flytta till Sverige så ville hon ha en hund också och då blev det en egen Bouvier som vi hämtade bara nån dag efter att vi kom hit.
Samma känsla här, trodde att jag hade fått fel hund när jag hämtade honom från frisören. Men skönt med kortklippt nu till sommarenSer ut som en stor råtta när han är nyklippt Får en praktisk sommarfrisyr, precis som en själv när man va liten grabb.