Något som bara bostonterrier ägare förstårRastypiskt beteende för bostonterrier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Något som bara bostonterrier ägare förstårRastypiskt beteende för bostonterrier
Antagligen. @Gummo kanske noterade det under sitt hundvakteri.Något som bara bostonterrier ägare förstår
Airdale... Ja, varför nöja sig med mindre.Hittade och scannade ett par lätt urblekta färgbilder på min och fru laketwigs första gemensamma hund, nämligen Airdaleterriern Greta:
Pälsen ska inte klippas utan ryckas så det var ett jäkla jobb att hålla henne snygg. När vi sen fick vårt första barn blev hon inte helt förtjust så vi fick lite problem, men hon gillade hästar ...
Det är sånt man verkligen kan sakna som hundlös. ...bland annat.Gick ut på trappen och vem kommer då som vanligt bakifrån och sätter sig mellan mina ben?
Det är sånt man verkligen kan sakna som hundlös. ...bland annat.
Kom hem från jobbet, öppnade fredagsölen, satte på musik, ner i fåtöljen…… 2 sekunder senare fick jag 5kg kärlek i knät
”Stäng in frun och hunden i garderoben i en timme, öppna sedan dörren och se vem som blir glad och älskar dig förutsättningslöst, och vem som blir arg”