Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Amen! Vilken stilig herre. God fysik är A och O men ibland har man otur. Fick ta bort min bästa jaktkompis, taxen Börje, i början på året efter ett andra diskbråck.
Här är en bild på när han var i form, 7,5 kg jaktmaskin.
Enda att anmärka på var benlängden, som var i kortaste laget. Vi kallade det för sportchassi och i ett av jaktlagen fick han epitetet ”Den kravlande döden”
Saknaden är stor.
Hur fin som helst!Lägger in lite bilder på Triton från hans 12 år hos oss.
Han är en eurasier, förr hängde vi på utställningar då han tyckte det var superkul, men en dag så hade han lessnat så då la vi av.
@Curler2 🥌
Tack, han är hur mysig som helst.Hur fin som helst!
Saknar det där med att ha en egen hund. Men det får vara, tills vidare. Dotterns boston finns iaf i närheten. Förr, nära kompis med en av mina bordrar.
Tack själva, det var väldigt trevligt!Hemma igen efter en mycket trevlig lunchpromenad med @Magnetize, där Jaffa och Triton fick en chans att umgås lite.
Kanske den bästa formen av ”hundägande”. Man har aldrig hunden så pass länge att man funderar på att strypa den och det i sin tur beror väl på att dom lämnar sina sämsta sidor hemma hos husse och matte. Iaf är det så i vårt hem. När Fröken var hos en kompis för några helger sen så hade hon naturligtvis skött sig klanderfritt! Jag gav lite instruktioner innan och lite tips på vad han bör se upp med; bl.a katter och av nån anledning sparkcyklister som hon irriterar sig på till förbannelse när jag är ute med henne.Hundvakt. Helt ok.
Om man googlar på ”harmonisk hund” så måste den här bilden på Ruben dyka upp som ett av toppförslagen.En stolt kille.
Tack för promenaden!KS-hundarna Jaffa och Triton var ute på lunchpromenad igen ...
... medans @Magnetize och laketwig pratade blåa klockor.