Hellebring
Silver
Lillfisen hälsar goddag och ”ssssch jag skall sova mer”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken ras är detta?Lillfisen hälsar goddag och ”ssssch jag skall sova mer”
![]()
![]()
Hon är en italiensk vinthundVilken ras är detta?
Bomba lite bilder är du snäll. Skitmysig jycke ju! Har läst på lite om rasen och gillar vad jag läser. Vad är grejen med att de håller upp tassen?Lillfisen hälsar goddag och ”ssssch jag skall sova mer”
![]()
![]()
Vad?
Tyzon![]()
Gissa vad?![]()
Haha vet inte riktigt varför de gör så med tassen men alla italienare gör det.Bomba lite bilder är du snäll. Skitmysig jycke ju! Har läst på lite om rasen och gillar vad jag läser. Vad är grejen med att de håller upp tassen?
HahaMin Italienare...![]()
Doxbull dvs pitbull och Tax.
Så jäkla cool! Taxblandningar blir ju ofta lite ”udda”. Har sett Dalmatiner/Tax, Labrador/Tax och Amstaff/Tax tidigare och de ger en ett leende. Berätta mer om din.Doxbull dvs pitbull och Tax.
Så jäkla cool! Taxblandningar blir ju ofta lite ”udda”. Har sett Dalmatiner/Tax, Labrador/Tax och Amstaff/Tax tidigare och de ger en ett leende. Berätta mer om din.
J
En stilla undran... hur såg egentligen dalmatiner-taxen ut?Så jäkla cool! Taxblandningar blir ju ofta lite ”udda”. Har sett Dalmatiner/Tax, Labrador/Tax och Amstaff/Tax tidigare och de ger en ett leende. Berätta mer om din.
J
Såg ut som en släthårig tax med väldigt prickiga ben faktiskt! Det jag har kommit fram till i min taxblandning-spaning är att alla hittills haft ”tax-kropp”.En stilla undran... hur såg egentligen dalmatiner-taxen ut?
Min förra borderterrier var vid ett tillfälle ytterst nära att betäcka en höglöpande dalmatinertik så jag blev lite nyfiken.![]()
Det är så himla olika, det där med kuddarna. Min förra borderterrier älskade kuddar, kunde nästan inte sova utan och bäddade länge och noga. Den nuvarande ligger helst på plana underlag och utan någon bäddning. Bostonterriern bäddar gärna in sig själv helt och gör sig ett litet bo att krypa in i.Hector gillar kuddar. Hector gillar speciellt att buffa till kuddar så han kan ligga "bekvämt"
![]()
Ack, såå nöjd!Kuddar. Dvs plural. De låg i en annan ordning tidigare.
![]()
Ack, såå nöjd!![]()
Död åt alla fiskmåsarEn heldag på stranden och jaga en mås tog ut sin rätt.
...och katter..Död åt alla fiskmåsar