J86A
Basic
Japp det är han, han presterade tydligen inte tillräckligt bra på banan. Så jag och sambon adopterade honom och han är världens bästa familjehund som älskar allt och allaPensionerad räser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp det är han, han presterade tydligen inte tillräckligt bra på banan. Så jag och sambon adopterade honom och han är världens bästa familjehund som älskar allt och allaPensionerad räser?
Damn! Vad många du har/haft!Nån sån har vi inte va?
Vi börjar med att berätta vad för hundar vi har el haft.
Jag börjar:
En Engelsk Bulldogg
Sju Amerikanska Bulldoggar
En Kaukasisk ovtjarka
En Holländsk vallhund (korthårig)
En Louisiana Catahoula Leopard dog
Det var nog alla tror jag. Känns som att jag missat nån. Återkommer isf.
J
Har hunnit bli ett gäng genom åren och det känns som att det är dags igen snart. Grymt sugen just nu!Damn! Vad många du har/haft!
hahaha skön bildEn lite rolig bild på Lajka. Taxperspektiv![]()
![]()
Trevliga hundar det där! Inte ofta man ser dom dock. Varför föll valet på en sån om jag får fråga?Chesapeake bay retriever. Drygt ett halvår gammal, och ca 7-8veckor på dem andra bilden.
Hon är helt fantastisk!Trevliga hundar det där! Inte ofta man ser dom dock. Varför föll valet på en sån om jag får fråga?
J
Haha mina föräldrars två Goldens leker på exakt samma sätt, förstår inte hur de undviker skador. Men roligt ser de ut att haSå här kan det lekas i timmar, fattar inte hur frallan undviker skador av den farliga "mördarhunden"
![]()
![]()
![]()
Självklart! Fråga på bara.Fantastiska djur. Någon av alla hundkännare här som har erfarenhet av Dogo Argentino?![]()