Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en tjejkompis som hade en som jag umgicks nära med. Jättefin hund , hade dock allergiproblem (nog ganska vanligt med vita hundar) hon var snäll mesta tiden (alltid snäll mot människor) men mot ett fåtal hundar så exploderade hon , alltid samma hundar . Det hände inget allvarligt , men det kändes inte helt avslappnat.Fantastiska djur. Någon av alla hundkännare här som har erfarenhet av Dogo Argentino?![]()
Sugen på att byta den mot någotMin lille cocker spaniel-valp
![]()
![]()
Fin hund, men tar hen efter husse så korkar hen ju inte upp. Gör om, gör rätt!Här är min byrackatar efter husse på helgerna
![]()
10 min efter
![]()
Ja det är en riktig varg det därSambons monsterhund!
![]()
![]()
Schäfrar är grymma, det ska vara liv i hundar. Därför vi köpte vår Border TerrierHade gärna köpt en varg. Men det blir nog en schäfer istället. Hoppas kunna skaffa en till sommaren. Måste bara lura i frugan först att schäfer is da shit.