• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg


Ping @Jens
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Ser ut som brorsans "Musse" han är dessvärre aska sedan två år och spridd i nåt favorit vattendrag i västerbotten .
Nu får han simma hur mycket han vill :)
Fin gest! :) Väldigt bra hundar, kan inte ens tänka mig hur det kommer kännas när vår gamla går bort. Hon har två stora tumörer nu..
 

K-S

Rolex
2-Faktor
När jag växte upp har vi haft i familjen, 4 irländska settrar, 1 Amstaff och nu har morsan och farsan en Engelsk Staffe, helt galen... Skall se om jag kan rota fram några foton! Settrar är extremt trevliga milda hundar. Amstaffen lika så, som tyvärr dog förtidigt i en tarm-relaterad sjukdom. Den sist nämnda är extremt uppe i varv och har svårt att tagga ned.. hoppas det blir bättre när den blir äldre. Det är dock en väldigt glad hund.
 
Senast ändrad:

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
De är ju inte med hela vårat liv dessvärre även om man vill naturligtvis.
Det är väl det som gör att jag inte skaffar en till bla.
Samma här. Det är alldeles för jobbigt när de kilar vidare. Tar minst ett år att komma över. Ska inte skaffa en till jycke för än jag bedömer att jag själv har max 10 år kvar i livet, så jycken får överleva mig och inte tvärt om.
image.jpg

Vår dvärgschnauzer Nellie, som jagar råttor i himlen.
...känner att det tar längre tid än ett år just nu. Fy f..
 
Topp