Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Få förstår behovet av att fota sin klocka i tid och otid! Och jyckar som står och slickar i sig kissfläckar är nog också osexigt. Men vad vet jagProvade hundtricket med brors jycke. Mycket liten framgång, näst intill obefintlig. Tips?
Är det säkert det..?Jag kan tänka mig bli kontorshund i nästa liv
Hahaha, oh ja! Han/ hon ser inte ut att lida, lite uttråkad möjligtvisÄr det säkert det..?
Efter två års hundabstinens så dök lilla Polly upp igår.
Vad är det för ras?Dag 2 med ny hund, hon börjar finna sig tillrätta och blev dessutom bästis med kompisens hund. Bra start!
Vad är det INTE för ras... En äkta gatukorsning: mamman är Jack Russel och dvärgschnauzer, pappan är toypudel.Vad är det för ras?
Jag brukar säga rondellhund om det är fler än två raser inblandade. Men söt som socker!Vad är det INTE för ras... En äkta gatukorsning: mamman är Jack Russel och dvärgschnauzer, pappan är toypudel.
Bra tillväxt! Vilken ras?8 veckor emellan bilderna.