Sorry DC äter ju CC till frukost..Höhö! Dogo Canario!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry DC äter ju CC till frukost..Höhö! Dogo Canario!
Också HUH?Har en greyhound...adopterad från Irland. Hur trevlig som helst!
JamänOckså HUH?
Väldigt lik Cookie, en huh-greyhound som vår delade dagis med tidigare
Chillar lite efter lek med favoritleksaken!
Nu hänger jag inte med, olyckan?Ser ut som "Olyckan"
Sorry.....tänkte på Ted Åström som "Olyckan"
Lyckades inte bifoga bild men hans figur hade ett cykeldäck runt halsen
Aha då är jag med!
Ole dolyckan....
Vi har if. Har allt där. Är nöjd. Enkla att ha att göra med. Det jag skulle råda er till är att inte vänta en enda sekund till med att vara utan försäkring. Vet ett par som legat några dagar fel med inträdet av försäkringen och skador som skett. Blir dyrt så in i helvete. Tänk ett hundbett, ormbett eller ett snedsteg som tagit illa nu när man leker ute...
Rejäl grej... Leksaken ser ju inte ut att komma ifrån ArkenZoo precis.Chillar lite efter lek med favoritleksaken!
Dragkamp!
Han vinner när han vill haha, men hon till höger är äldre och bestämmer för det mesta, så han låter henne vinna oftast!Kan man gissa att han till vä vann?
Hälsningar från en sjöstadsbo
Underbar eftermiddag...
SötchockHar man varit ute i regnet och blivit blöt är det skönt att ha en kompis att värma sig emot ...