• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Kylig morgonpromenad.
IMG_1650.jpg

Hälsade på Jaffas uppfödare idag och visade upp Päron. Förutom att ha varit våran kompis i ca 40 år föder hon som sagt upp Springer Spanniel och är dessutom aktiv utställningsdomare sen många år. Hon var mycket imponerad på Päron, som råkar ha en av hennes hundar ett par led bakåt i stamtavlan. Hon kan ställa upp en hund perfekt och fru laketwig tog bilden:
Päron 2025-02-01.jpg

Dessutom är Jaffa halvmoster till Päron. ;) (bild: Jaffas uppfödare)
Päron och Jaffa 2025-02-01 (edited).jpg

Då det verkar som att det bara är @Fender59 och jag som håller igång den här tråden måste det väl vara min tur nu? ;)

Två snälla Springer som vill komma upp till övervåningen där katten Tella håller till.
Jaffa & Päron 2025-02-04 (1).jpg
Jaffa & Päron 2025-02-04 (2).jpg
Jag kan hjälpa till... ☺️
Gilbert väntar tålmodigt under barnstolen, för här brukar det kunna falla matnyttigheter.
1000022047.jpg

Bäst att skriva lite här, Triton är gammal och ganska trött. Allt som oftast spenderar han dagarna såhär.
IMG_5270.jpeg

Ibland får man till och med rycka i hans tassar för att han ska vakna och följa med på promenad.

Nu har han även fått blodöra, svullet pga brustet blodkärl. Tydligen inget farligt men örat slokar lite och han skakar sig lite oftare än vanligt.

Bäst att skriva lite här, Triton är gammal och ganska trött. Allt som oftast spenderar han dagarna såhär.
IMG_5270.jpeg

Ibland får man till och med rycka i hans tassar för att han ska vakna och följa med på promenad.

Nu har han även fått blodöra, svullet pga brustet blodkärl. Tydligen inget farligt men örat slokar lite och han skakar sig lite oftare än vanligt.
Stackarn...
Gamla hundar har en speciell charm, särskilt om de får vars krya.

Tillbaka
Topp