• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

-JL-

Rolex
2-Faktor
Zooki i en tratt, som hon är rätt trött på nu efter en vecka ... :(
Zooki 2020-03-25 (huvud).jpg
Vi har som tur är bara behövt använda tratt en gång på vår Maja. Hon kände sig väldigt olycklig när tratten åkte på.
6CA894BE-C4F2-4407-8918-C02CF4EFB8D3.jpeg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Hade inte så livlig fantasi som jag trodde när han skulle döpas.;)
Men visst passar det bra!
6-årig pitbull med en gnutta amstaff.
IMG_20200405_184246.jpg
Passar hur bra som helst och superfin bild!
Min Bruno var en omplacering, åtta år när han kom och Bruno hette han inte ifrån början, utan Brownie. Men min mobils autocorrect råkade döpa om honom till Bruno, redan innan han kom, vilket faktiskt var bra. Jag kände att det skulle komma att kännas fånigt att ropa in Brownie och han verkade aldrig misstycka att få byta namn.
I morgon, 6/4 så är det ett år sedan som jag hastigt och oväntat blev tvungen att ta bort honom. Vi fick bara fyra år och fyra månader, men vilka bra år! Jag har aldrig blivit så tight med någon annan hund, och saknar honom nåt gräsligt.
 

[Bobo]

Rolex
Passar hur bra som helst och superfin bild!
Min Bruno var en omplacering, åtta år när han kom och Bruno hette han inte ifrån början, utan Brownie. Men min mobils autocorrect råkade döpa om honom till Bruno, redan innan han kom, vilket faktiskt var bra. Jag kände att det skulle komma att kännas fånigt att ropa in Brownie och han verkade aldrig misstycka att få byta namn.
I morgon, 6/4 så är det ett år sedan som jag hastigt och oväntat blev tvungen att ta bort honom. Vi fick bara fyra år och fyra månader, men vilka bra år! Jag har aldrig blivit så tight med någon annan hund, och saknar honom nåt gräsligt.
Min Bruno hette Diesel. Kändes också fel. Jag var fodervärd åt hans pappa i flera år och Bruno blev ensam kvar i kullen. Han växte upp med sin mamma och jag bytte far mot son och gjorde det officiellt när han var knappt ett år. Sedan dess har han inte lämnat min sida. Hans pappa fyller 13 i sommar, så jag hoppas att vi inte har kommit mer än halvvägs. Ta i trä.
IMG_20190712_183525_Bokeh.jpg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Min Bruno hette Diesel. Kändes också fel. Jag var fodervärd åt hans pappa i flera år och Bruno blev ensam kvar i kullen. Han växte upp med sin mamma och jag bytte far mot son och gjorde det officiellt när han var knappt ett år. Sedan dess har han inte lämnat min sida. Hans pappa fyller 13 i sommar, så jag hoppas att vi inte har kommit mer än halvvägs. Ta i trä.
IMG_20190712_183525_Bokeh.jpg
Stilig!
 
Topp