• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Dykarhund
IMG_20200422_145821.jpg
IMG_20200422_145823.jpg

Bästa och sämsta sällskapet när man ska montera, trogen och snäll plus att han gnäller inte lika mycket som frun men är ju banne mig konstant i vägen och klättrar på mig när jag ligger i omöjliga positioner och skruvar möbel.
733E9C0E-0F17-4EDB-87BE-E148DD366A6B.jpeg
Hade han haft tummar så hade det ju varit en bra och engagerad hjälpreda. :)

• Like
Reactions: Beo
Stackarn!men han blir helt återställd hoppas jag?
Jag är osäker. Han har stått på samma ställe nu i en halvtimme. Det är som att han har jätteont när han rör sig. Han skrek till INNAN jag ens hann klappa honom. Det var som att ”rör mig inte, jag har skitont”
Usch det här är inte ett dugg skoj. :(

Jag är osäker. Han har stått på samma ställe nu i en halvtimme. Det är som att han har jätteont när han rör sig. Han skrek till INNAN jag ens hann klappa honom. Det var som att ”rör mig inte, jag har skitont”
Usch det här är inte ett dugg skoj. :(

Fy vad jobbigt :( Hoppas verkligen att han är ok trots att det gör ont och snart på fötter igen. Stackarn :(

Tråkigt. Hoppas smärtstillande kickar in och att han läker snabbt.
Han fick ju smärtstillande vid 16:30 ca och vi ska enligt veterinären inte ge något med förrän i morgon.
Nu har faktiskt gått till köket och fått lite korv. Men nu är tillbaka i det här ”stirra rakt fram och inte röra sig-stadiet”
Någon som varit med om samma med sin hund?

• Like
Reactions: Beo
Han fick ju smärtstillande vid 16:30 ca och vi ska enligt veterinären inte ge något med förrän i morgon.
Nu har faktiskt gått till köket och fått lite korv. Men nu är tillbaka i det här ”stirra rakt fram och inte röra sig-stadiet”
Lite korv är ju ett gott tecken och hundar har en fantastisk läkning så ha gott mod!men jag förstår din oro och lider med dig.

Man ska ju alltid följa veterinärens rekommendationer, men dosen kan ju vara snål. Sedan är han såklart mörbultad och öm, plus såren där han blivit tuggad. Blev han sydd?
Har varit med om ”kurr ” några gånger genom åren. Svart terrier vs tollare, border collie vs pinscher (mellan) och de återhämtar sig alltid även om det inte sett trevligt ut med skadorna.
Kolla bara att han får i sig vätska. Han bör märkbart repa sig dag för dag.

Tillbaka
Topp