Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade han haft tummar så hade det ju varit en bra och engagerad hjälpreda.Bästa och sämsta sällskapet när man ska montera, trogen och snäll plus att han gnäller inte lika mycket som frun men är ju banne mig konstant i vägen och klättrar på mig när jag ligger i omöjliga positioner och skruvar möbel.
Klart hussemor vill skicka en liten överraskning.Min morsa är rolig.
Varje år skickar hon ett grisöra på posten till min hund inför hans födelsedag. Adresserat till honom, såklart!
Det kan fastna lite av varje på nosen...Jag har maskrosfrön på nosen
Nä precis! Hon känner att hon inte vill förlora kontrollen. Och sen är det bra att någon kan köra ifall det händer något.@Sheepdog - bra att det inte blir en fyllehund
Liten då.Chucky trodde han kunde spöa två Berner Senner-hundar. Det gick sådär.
Ont överallt och jag kan inte ens röra honom utan att han skriker.
Stackarn!men han blir helt återställd hoppas jag?Chucky trodde han kunde spöa två Berner Senner-hundar. Det gick sådär.
Ja är det nånting hundar saknar så är det självinsiktChucky trodde han kunde spöa två Berner Senner-hundar. Det gick sådär.
Jag är osäker. Han har stått på samma ställe nu i en halvtimme. Det är som att han har jätteont när han rör sig. Han skrek till INNAN jag ens hann klappa honom. Det var som att ”rör mig inte, jag har skitont”Stackarn!men han blir helt återställd hoppas jag?
Jag är osäker. Han har stått på samma ställe nu i en halvtimme. Det är som att han har jätteont när han rör sig. Han skrek till INNAN jag ens hann klappa honom. Det var som att ”rör mig inte, jag har skitont”
Usch det här är inte ett dugg skoj.
Fy va eländigt!jag håller tummarna att han kryar på sig!Jag är osäker. Han har stått på samma ställe nu i en halvtimme. Det är som att han har jätteont när han rör sig. Han skrek till INNAN jag ens hann klappa honom. Det var som att ”rör mig inte, jag har skitont”
Usch det här är inte ett dugg skoj.
Tråkigt. Hoppas smärtstillande kickar in och att han läker snabbt.Chucky trodde han kunde spöa två Berner Senner-hundar. Det gick sådär.
Han fick ju smärtstillande vid 16:30 ca och vi ska enligt veterinären inte ge något med förrän i morgon.Tråkigt. Hoppas smärtstillande kickar in och att han läker snabbt.
Lite korv är ju ett gott tecken och hundar har en fantastisk läkning så ha gott mod!men jag förstår din oro och lider med dig.Han fick ju smärtstillande vid 16:30 ca och vi ska enligt veterinären inte ge något med förrän i morgon.
Nu har faktiskt gått till köket och fått lite korv. Men nu är tillbaka i det här ”stirra rakt fram och inte röra sig-stadiet”
Någon som varit med om samma med sin hund?
Tack! Korv kanske gör susen.Lite korv är ju ett gott tecken och hundar har en fantastisk läkning så ha gott mod!men jag förstår din oro och lider med dig.
Plus lite tid,vila,smärtstillande och mycket kärlek!Tack! Korv kanske gör susen.
Man ska ju alltid följa veterinärens rekommendationer, men dosen kan ju vara snål. Sedan är han såklart mörbultad och öm, plus såren där han blivit tuggad. Blev han sydd?Han fick ju smärtstillande vid 16:30 ca och vi ska enligt veterinären inte ge något med förrän i morgon.
Nu har faktiskt gått till köket och fått lite korv. Men nu är tillbaka i det här ”stirra rakt fram och inte röra sig-stadiet”
Någon som varit med om samma med sin hund?
Stackarn, hoppas han kryar på sig snabbt!Chucky trodde han kunde spöa två Berner Senner-hundar. Det gick sådär.